0
0

دانلود پاورپوینت استرس شغلی

709 بازدید

uکار انسان، محصول متغيرهای متعدد و متنوعی است. در برخی مواقع کار متأثر از متغيرهای انسانی همانند شخصيت،ادراک، نگرشها، انگيزش، گروه، تفاوتهای فردی، هوش، استعداد، حافظه، رغبت و غيره است و گاهی متأثر ازمتغيرهايی که ماهيت فيزيکی دارند. اين متغيرها را شرايط محيط کار میگويند… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت استرس شغلی دنبال نمایید. این فایل شامل 15 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت استرس شغلی

مشخصات فایل استرس شغلی

عنوان: استرس شغلی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 15
حجم فایل :  1,71 مگابایت

بخشی از پاورپوینت استرس شغلی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

اسلاید اول

مقدمه

کار انسان، محصول متغيرهای متعدد و متنوعی است. در برخی مواقع کار متأثر از متغيرهای انسانی همانند شخصيت،ادراک، نگرشها، انگيزش، گروه، تفاوتهای فردی، هوش، استعداد، حافظه، رغبت و غيره است و گاهی متأثر ازمتغيرهايی که ماهيت فيزيکی دارند. اين متغيرها را شرايط محيط کار میگويند.

بديهی است که شرايط نامطلوب محيط کار، نه تنها بازده، بلکه رضايت يا نارضايتی افراد را تحت تأثير قرار میدهد.امروزه ثابت شده است که شرايط ديگر محيط کاری از جمله ميزان روشنايی، تکنولوژی، سر و صدا، موسيقی، ساعات کار، استراحت، تعطيلی هفتگی، شرايط آب و هوايی، رنگ و طراحی و دکوراسيون محل کار، همه بر عملکرد فرد اثردارند.

اسلاید دوم

با توجه به تحولات و دگرگونيهای عصر حاضر که به تناسب توسعه علوم و فنون در زندگی فردی و اجتماعی رخ می نمايد، روحيات انسان نيز به گونهای است که با بروز تغييرات، خواهناخواه در او استرس ايجاد میشود. عده ای ازصاحبنظران رفتار سازمانی، استرس را بيماری شايع قرن نامگذاری کرده اند. شايد هم به راستی دوران ما عصراسترس و فشارهای عصبی است، دوره ای که در آن هر انسانی بيش از هر زمان ديگری در معرض عوامل موجداسترس قرار گرفته و همواره به عنوان تهديدی برای سلامت روانی و جسمانی او به شمار میرود.

اسلاید سوم

تاریخچه

در قرن پانزدهم ميلادی، برای اولين بار واژة »استرس« به معنای فشار بدنی مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۱۷۰۴ميلادی، کلمه فشار برای توصيف سختی، دشواری يا بدبختی بکار می رفت. از حدود سال  ۱۸۰۰ميلادی يکی ازکارخانه داران انگليسی به نام »رابرت اون« برای اولين بار نياز های نيروی انسانی در سازمان را مورد بررسی وتاکيد قرار داد و از بهبود شرايط محيط کار سخن گفت. در اواخر قرن  ۱۹ميلادی، معانی استرس يا فشار گسترش يافت و تنش بر روی اعضای بدن يا نيروی ذهنی را هم دربرگرفت.

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت استرس شغلی را به قیمت 15900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=8741
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت استرس شغلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.