0
0

دانلود پاورپوینت مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا

1089 بازدید

یکی از شرکتهای کسب و کار، کارگاه آموزشی و مشاوره ای را برگزار کرده بود تا با مشارکت مدیران عالی، منشور چندوجهی اخلاق حرفه ای خود را تدوین کند. جلسات این کارگاه به طور منظم و با حضور مدیرعامل و سایر مدیران برگزار می شد… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا دنبال نمایید. این فایل شامل 22 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا

مشخصات فایل مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا

عنوان: مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 22
حجم فایل :  3,04 مگابایت

بخشی از پاورپوینت مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

اسلاید سوم

مقدمه

مطالعه یک مورد: یکی از شرکتهای کسب و کار، کارگاه آموزشی و مشاوره ای را برگزار کرده بود تا با مشارکت مدیران عالی، منشور چندوجهی اخلاق حرفه ای خود را تدوین کند. جلسات این کارگاه به طور منظم و با حضور مدیرعامل و سایر مدیران برگزار می شد. در هر جلسه ای وجهی از منشور تدوین می گردید. در یکی از جلسات خط مشی اخلاقی شرکت در قبال رقبا مطرح شد. طبق معمول پس از طرح بحث و بیان مباحث روش شناختی، از کار گروه ها درخواست شد تا به همفکری بپردازند. پس از گذشت زمان قابل ملاحظه ای، دیدم که مدیران، فهرست قابل توجهی به دست نیاورده اند. موضوع با مدیر عامل در میان گذاشته شد. البته جای شگفتی بود. ایشان علت را جویا شدند. در پاسخ بیان شد که مشکل صرفا به میزان دغدغه های اخلاقی مدیران نسبت به حقوق رقیب بر نمی گردد بلکه منشأ آن فقدان نگرش راهبردی به «رقابت» است.

اسلاید چهارم

خاستگاه بنگاه های اقتصادی نوین

تامل در فهرست شرکت های برتر جهان به ویژه شرکتهایی که برتری خود را همیشه حفظ کرده اند و در صنعت خود در مقام های اول تا سوم قرار دارند، نکته آموز است. این شرکتها چه ویژگیها و چه خاستگاهی دارند. تحول مستمر، نوآوری و خلاقیت، ویژگی عمده آنهاست.

بنگاه های موفق، شرکتهایی نیستند که بدون ایجاد ارزش پولهای گروهی را به یک موضع سوق دهند؛ چرا که این، اساسا کسب و کار نیست بلکه نوعی دزدی است. بنگاه های موفق سهم مهمی در تولید علم و اختراع داشته اند.

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • خاستگاه بنگاه های اقتصادی نوین
  • جهان رقابتی
  • از رقابت گریزی تا رقابت پذیری
  • سازمان های رقابت گریز
  • بنگاه های رقابت ستیز
  • بنگاه های رقابت پذیر
  • بازانگاری
  • رقبا کدامند؟
  • روشهای رقابت
  • مسئولیت سازمان در قبال رقبا

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا را به قیمت 25900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=10565
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت مسئولیت اخلاقی سازمان در قبال رقبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.