0
0

دانلود پاورپوینت اثرات مهدکودک بر کودک

658 بازدید

تربیت كودك را باید از همان آغاز تولد و حتی از دوران جنینی شروع كرد ، زیرا «شخصیت كودك در همان پنج سال اول پایه ریزی می شود » از اهداف مهم تعلیم و تربیت فرزند ، آماده سازی او برای زندگی در اجتماع و تعقیب اهداف الهی جامعه است . كانون خانواده … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت اثرات مهدکودک بر کودک دنبال نمایید. این فایل شامل 23 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت اثرات مهدکودک بر کودک

مشخصات فایل اثرات مهدکودک بر کودک

عنوان: اثرات مهدکودک بر کودک
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 23
حجم فایل :  4,74 مگابایت

بخشی از پاورپوینت اثرات مهدکودک بر کودک را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

مقدمه

تربیت كودك را باید از همان آغاز تولد و حتی از دوران جنینی شروع كرد ، زیرا «شخصیت كودك در همان پنج سال اول پایه ریزی می شود »

از اهداف مهم تعلیم و تربیت فرزند ، آماده سازی او برای زندگی در اجتماع و تعقیب اهداف الهی جامعه است .

كانون خانواده نخستین نهاد اجتماعی است كه كودك در آن پرورش می یابد و می آموزد كه چگونه رفتار اجتماعی داشته باشد . در محیط های اجتماعی نظیر مهد كودك ، نهادهای دیگری به جز خانواده در آموزش هنجارها و ارزش ها به فرزندان دخالت دارند و با افزایش سن كودك به مرور از نقش خانواده ها كاسته و بر نقش این كانون ها در الگودهی به شخصیت كودك افزوده می شود .

مهد كودك برای بچّه ها عموماً جذابیتی بیش از خانه و خانواده دارد و نیز نقشی بسیار اساسی و مهم در تربیت كودكان ایفا می كند . تأثیر پذیری كودكان در مهد كودك به مراتب بیشتر از خانه و خانواده است.

دوران کودکی آغاز شکل گیری هر فرد به شمار می رود.به طوری که بسیاری از ما اتفاقات تلخ و شیرین دوران کودکی مان را به راحتی به یاد می آوریم. این اتفاقات در زندگی آینده ما نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. یکی از این تاثیرات مثبت یا منفی تاثیرات محیطی است. این محیط نیز می تواند شامل خانواده، دوستان و مهد کودک باشد. تاثیرات مهد کودک در تربیت کودک بسیار پر رنگ و ریشه ای است. امروزه والدین به دلایل مختلف کودکان خود را در مهد کودک می گذارند. البته قبل از فرستادن کودک خود به مهد باید تحقیقات زیادی شود و در این مورد مهم والدین باید حساسیت داشته باشند. حال باید دید تاثیرات مهد کودک در رفتار کودک چیست.

نقش مهدکودک در تربیت و شخصیت کودکان

مهدکودک تاثیر زیادی برشکل گیری شخصیت کودکان و تربیت آن‌ها دارد، برخی از این تاثیرات عبارتند از:

۱. تقویت روابط اجتماعی

مهم‌ترین تاثیر مهدکودک بر کودکان تقویت روابط اجتماعی است. بازی‌های گروهی و افزایش ارتباطات، روابط اجتماعی کودک را بهبود می‌بخشند. یک مربی مهدکودک خوب به کودکان می‌آموزد که چگونه با دیگر همسالان خود رابطه برقرار کرده و دوست‌های جدید پیدا کنند. همچنین وقتی کودکان در بین هم‌سن و سالان خود قرار می‌گیرند در برخی از مواقع با یکدیگر دچار اختلاف خواهند شد. در ابن حالت مربی مهدکودک می‌تواند به کودکان آموزش دهد که چگونه اختلافاتشان با یکدیگر را برطرف کنند.

فهرست مطالب پاورپوینت اثرات مهدکودک بر کودک, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • نقش مهدکودک در تربیت و شخصیت کودکان
  • تاثیر مهدکودک بر آینده کودکان
  • برخی از آسیب‌های مهدکودک
  • مزایا
  • نتیجه گیری
  • منابع

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت اثرات مهدکودک بر کودک را به قیمت 16900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=8182
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت اثرات مهدکودک بر کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.