0
0

دانلود تحقیق تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور

650 بازدید

قيمت يكي از عناصر چهارگانه آميخته بازاريابي مي باشد. و اگرچه درآميخته بازاريابي قيمت فقط يك عامل است ولي از لحاظ توانايي رقابت كردن، يك عامل تعيين كننده است. شركتي كه مي خواهد به طور مؤثر رقابت كند و از لحاظ حجم فروش و سود به اهداف خود برسد بايد از … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور دنبال نمایید. این فایل شامل 49 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور

 

 

مشخصات فایل تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور

عنوان: تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 49
حجم فایل : 45 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

اهميت پژوهش

يكي از مهمترين موضوعات در خريد، قيمت كالاهاست. با شناسايي عوامل بازار روزبه روز نقش قيمت و سيستم قيمت گذاري آشكارتر مي شود. اگرچه  درآميخته بازاريابي قيمت فقط يك عامل است ولي از لجاظ توانايي رقابت كردن، يك عامل تعيين كننده است. در واقع قيمت گذاري و رقابت بر سر قيمت نخستين مسئله اي است كه بسياري از مديران بازاريابي با آن روبرو مي شوند.

اگر جهانگردان احساس كنند كه قيمت كالاها براي آنان بيشتر از بهاي متعارف و منصفانه محلي است، مسلماً از اين مسأله آزرده شده و آنرا عملي غيراخلاقي قلمداد مي كنند ضمناً چون جهانگردان بهاي اجناس را در فروشگاههاي مختلف پرسش كرده و با هم مقايسه مي نمايند بهتر آن است كه قيمتها عادلانه تعيين شده و حتي المقدور يكنواخت باشد. بايستي توجه نمود كه صنعت جهانگردي همواره رقابتي باقي خواهد ماند. جهانگردان نه تنها قيمتهاي پايين تر (در صورت برابر بودن ساير عوامل) را جستجو مي نمايند، بلكه از آژانسهايي كه قيمت هاي بالا را مطالبه مي كنند نيز به شدت ناراحت خواهند شد.[1]

بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد كه 44% از بازديدكنندگان از هزينه هاي حمل و نقل در جمهوري السامي ايران ناراضي بودند، 54% از مجموع اعضاي گروه نمونه از هزينه مراكز اقامتي در جمهوري اسلامي ايران در مقايسه با كيفيت آن اظهار نارضايتي نموده اند. اطلاعات به دست آمده حاكي از آنست كه 66% از بازديدكنندگان از هزينه غذا و نوشيدني در جمهوري اسلامي ايران راضي و 34 درصد از آن ناراضي بوده اند 62% از مجموع گروه نمونه از هزينه صنايع دستي ايران اظهار رضايت نموده اند درحاليكه 38% آن را غيررضايت بخش اعلام كرده اند بررسي همين اطلاعات نشان مي دهد 4% از بازديدكنندگان از هزينه هاي صنايع دستي را اصلاً رضايت بخش نيست و …

 

 

فهرست مطالب تحقیق تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • عنوان پژوهش (بيان مسئله – تعريف موضوع تحقيق)
  • اهميت و ضرورت موضوع تحقيق
  • هدف پژوهش
  • فرضيه ها
  • قلمرو پژوهش
  • چارچوب موضوعي
  • چارچوب زماني
  • چارچوب مكاني
  • متغيرها
  • روش تحقيق
  • روشهاي آماري
  • محدوديتهاي تحقيق
  • تعاريف عملياتي واژه ها و اصطلاحات مهم تحقيق
  • فهرست منابع و مآخذ

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=3438
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق تأثير سياست صحيح قيمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.