0
0

دانلود پاورپوینت تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق

776 بازدید

نیاز انسان به دانستن باعث می شود که او به سمت تحقیق سوق پیدا کند. انسان ها برای پاسخ به سوالاتی در مورد خود،  جهان یا دیگران، به تحقیق نیاز دارند. از زمان خلقت انسان، نیاز به دانستن در مورد پیرامون، در او وجود داشته است. به عبارت دیگر، انسان ها یک تمایل مشترک به کشف حقیقت دارند… ادامه این مطلب را در پاورپوینت تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق دنبال نمایید. این فایل شامل 15 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق

 

 

مشخصات فایل تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق

عنوان: تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 15
حجم فایل :  257 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

چرا تحقیق ارزشمند است؟

برای تربیت افراد در سنین و سطوح مختلف، نیاز به اطلاعات درست است و اطلاعات درست از طریق تحقیق حاصل می شود.برای تصمیم گیری با مسایلی مواجه می شویم و برای آنها راه حل هایی پیدا می کنیم، پس می توانیم محقق و پژوهشگر باشیم…

چرا باید روش تحقیق بدانیم؟

نیاز انسان به دانستن باعث می شود که او به سمت تحقیق سوق پیدا کند. انسان ها برای پاسخ به سوالاتی در مورد خود،  جهان یا دیگران، به تحقیق نیاز دارند. از زمان خلقت انسان، نیاز به دانستن در مورد پیرامون، در او وجود داشته است. به عبارت دیگر، انسان ها یک تمایل مشترک به کشف حقیقت دارند. پژوهش یا تحقیق فرایند علمی است که با طرح یک سوال یا بیان مسئله شروع می شود.هدف از تحقیق پاسخ به سوالات با استفاده از روش های منظم و علمی است.

مفهوم تحقیق

روش علمی

یک دانشمند پدیده ای زا برای مطالعه شناسایی می کند. فرضیه را تدوین می کند، داده ها را گردآوری می کند و داده ها را تحلیل می کند و نتایج را گزارش می کند. قلب هر علم آن است که اطلاعات به واسطه مشاهده و اندازه گیری پدیده ها به دست می آید.

تعریف محتوایی:

علم گرد آمدن دانستنی های به هم پیوسته است.

تعریف فرایندی:

علم، فعالیتی است برای کشف متغیرهای مهم در طبیعت. مربوط ساختن آن متغیرها با یکدیگر و تبیین آن روابط.

تعریف کلاسیک که محتوا و فرایند را با یکدیگر تلفیق می کند، همان تعریف کونانت است که علم زنجیره به هم پیوسته ای از مفاهیم  و طرح های مفهومی است که در نتیجه آزمایشگری و مشاهده به دست آمده است…

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • چرا باید روش تحقیق بدانیم؟
  • چرا تحقیق ارزشمند است؟
  • منابع شناخت
  • مفهوم تحقیق
  • ویژگی های دانشمندان
  • اهداف علم
  • روش علمی
  • روش غیر علمی

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۹۷۳۶۶۱۴۶ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=2763
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت تعریف, ضرورت و هدف علم و تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.