0
0

دانلود پاورپوینت روش درمان اعتیاد na

844 بازدید

´معتادان گمنام، (NA, Narcotics Anonymous) یک انجمن بین‌المللی غیرانتفاعی از زنان و مردانی است که اعتیاد به مواد مخدر٬ مشکل اصلی زندگی‌شان بوده‌است. این انجمن متشکل از معتادان در حال بهبودی است که به‌طور مرتب گرد هم می‌آیند تا به کمک هم پاکی خود (از مواد مخدر) را حفظ کنند…ادامه این مطلب را در پاورپوینت روش درمان اعتیاد na دنبال نمایید. این فایل شامل 28 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت روش درمان اعتیاد na

 

مشخصات فایل روش درمان اعتیاد na

عنوان: روش درمان اعتیاد na
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 28
حجم فایل :  1,39 مگابایت

بخشی از پاورپوینت روش درمان اعتیاد na را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

معرفی

معتادان گمنام، (NA, Narcotics Anonymous) یک انجمن بین‌المللی غیرانتفاعی از زنان و مردانی است که اعتیاد به مواد مخدر٬ مشکل اصلی زندگی‌شان بوده‌است. این انجمن متشکل از معتادان در حال بهبودی است که به‌طور مرتب گرد هم می‌آیند تا به کمک هم پاکی خود (از مواد مخدر) را حفظ کنند.

معتادان گمنام. پس از گذشت ۲۰ سال از زمان تأسیس انجمن الکلی‌های گمنام که مشکل خودرا اعتیاد به مصرف الکل می‌دانستند معتادان گمنام تشکیل شد تا معتادان به مواد مخدر در جلسات با بقیه اعضاء احساس هم دلی بیشتری پیدا کنند که به علت معضل مهم اجتماعی اعتیاد به موادمخدر نوعی اپیدمی اعتیاد به موادمخدر به وجود آمده بودو در پی آن انجمن معتادان گمنام یا NA تأسیس شد. اساس و زیربنای همه برنامه‌های ۱۲ قدمی در اصل همان برنامه ۱۲ قدم الکلی‌های گمنام است…

تاریخچه انجمن معتادان گمنام در ایران

فعالیت انجمن معتادان گمنام در ایران از سال ۱۳۶۹ هجری‌شمسی با کمک چند عضو در حال بهبودی آغاز شد. اعضای اولیه انجمن موفق شدند به مدت یک سال جلسات گروهی معتادان گمنام را در مرکز بازپروری قرچک واقع در استان تهران برگزار کنند. با افزایش تعداد اعضای در حال بهبودی، اولین جلسه خارج از محل بازپروری قرچک در سال ۱۳۷۳برگزار شد. این انجمن در سال ۱۳۸۵ با حمایتهای معنوی مسئولان کشور به نام «انجمن معتادان گمنام» به ثبت رسید.

انجمن معتادان گمنام و گروه های آن به هیچ سازمان دولتی یا غیر دولتی وابسته نیستند و هزینه های انجمن فقط از طریق کمک داوطلبانه ی اعضا و فروش نشریاتش تامین می شود. گروه‌های انجمن از افراد معتادی که در حال بهبودی هستند و برای ترک مواد مخدر به یکدیگر کمک می کنند تشکیل شده است. این گروه ها هیچ گونه فعالیت اقتصادی انجام نمی دهد زیرا تمایل ندارند اعضای آن درگیر مسائل مالی شوند. ضمن پایبندی به قدم ها و سنت های ۱۲ گانه ی انجمن بین المللی معتادان گمنام، گروه های این انجمن مختارند که جلسات را به نحو دلخواه اداره کنند مگر در مواردی که تاثیرگذاری فعالیت های آنها بسیار گسترده باشد…

فهرست مطالب پاورپوینت روش درمان اعتیاد na, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • معرفی
  • تاریخچه انجمن معتادان گمنام در ایران
  • چهار مولفه‌ی اصلی گروه های این انجمن
  • ویژگی‌ها
  • گمنامی
  • برنامه
  • جلسات
  • روش کار
  • پيام بهبودي
  • تأمين منابع مالي
  • ارتباط با سازمان ها و موسسات
  •  آیا NA موفق بوده است؟

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت روش درمان اعتیاد na را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=2289
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت روش درمان اعتیاد na

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.