0
0

دانلود پاورپوینت چگونگی حفظ و نگه داری اماكن ورزشی

926 بازدید

تعاریف بسیاری از اماکن ورزشی وجود دارد ولی باید تعریفی ارائه کرد که موجب ابهام فرد نشود از اینرو در ضمن جامع بودن، چارچوبی را در ذهن مخاطب ایجاد کند… ادامه این مطلب کامل و جذاب را در پاورپوینت چگونگی حفظ و نگه داری اماكن ورزشی می توانید دنبال نمایید. این فایل شامل 40 صفحه و در قالب powerpoint ارئه شده است.

پاورپوینت اماکن ورزشی

 

مشخصات فایل چگونگی حفظ و نگه داری اماكن ورزشی

عنوان: چگونگی حفظ و نگه داری اماكن ورزشی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 40
حجم فایل :  4,65 مگابایت

بخشی از پاورپوینت چگونگی حفظ و نگه داری اماكن ورزشی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

يكي از نكات مهم و قابل توجه در طراحي و ساخت اماكن و تاسيسات ورزشي ، تعيين ضوابط و شيوه هاي حفظ و نگه داري اين تاسيسات است . مسئله نگه داري بعد از ساخت از مسائلي است كه معماران و مهندسان در طراحي و احداث اماكن ورزشي فضاي لازم را براي ارائه ي خدمات نگه داري پيش بيني خواهند نمود .

در نتيجه ”حفظ و نگه داري فرايندي است مستمر كه قبل از احداث اماكن ورزشي شروع مي شود و تا مراحل بهره برداري و استفاده نيز ادامه مي يابد .“…

حفظ و نگهداري فضاهاي ورزشي

سرپرستي فضاهاي ورزشي ، بر عهده ي مديران اين فضاها است .

عواملي كه نوع اماكن را در يك محيط تحت تاثير قرار مي دهند عبارتند از : محيط جغرافيايي ، نوع زمين ، آب و هوا ، بوم شناسي و منابع مالي . سياست هاي اجرايي نيز عامل ديگري است كه تاثير كمتري نسبت به ساير عوامل ذكر شده دارد . هدف از پيشبرد و مديريت فضاها و اماكن ، فراهم ساختن كميت ، تنوع و كيفيت كافي به منظور دست يابي به اهداف مورد نظر در فضاهاي ورزشي است…

زمان بندي برنامه ي اماكن

استفاده ي حداكثر از اماكن و توانايي كاركنان با فرايند زمانبندي مطلوب (با استفاده از اطلاعات و پداكردن ترتيب و تركيب كار) ممكن خواهد شد .

فوايد زمان بندي :

1- استفاده ي تقسيم بندي شده از اماكن در طول برنامه هاي مختلف .

2- فراهم كردن فرصت مشاركت گروه هاي متعدد در يك رشته ورزشي .

3- فراهم كردن فرصت هايي براي شركت در انواع فعاليت ها .

در زمان بندي برنامه ي كاري اماكن ، اولويت بندي استفاده امر مهمي است…

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت چگونگی حفظ و نگه داری اماكن ورزشی را به قیمت 12900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=1322
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت چگونگی حفظ و نگه داری اماكن ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.