0
0

دانلود پاورپوینت اختلال افسردگی

697 بازدید

اختلال افسردگی اساسی یکی از بیماریهای روانی است که باعث اختلال در زندگی روزمره انسانها میگردد. ماهیت این بیماری به شکلی است که تشخیص آن در بیشتر موارد با اطمینان انجام پذیر نیست. این موضوع یکی از دلایل تشدید بیماری و خطر مرگ برای فرد بیمار است… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت اختلال افسردگی دنبال نمایید. این فایل شامل 32 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت اختلال افسردگی

مشخصات فایل اختلال افسردگی

عنوان: اختلال افسردگی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 32
حجم فایل :  5,78 مگابایت

بخشی از پاورپوینت اختلال افسردگی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

اسلاید اول

چکیده

uاختلال افسردگی اساسی یکی از بیماریهای روانی است که باعث اختلال در زندگی روزمره انسانها میگردد. ماهیت این بیماری به شکلی است که تشخیص آن در بیشتر موارد با اطمینان انجام پذیر نیست. این موضوع یکی از دلایل تشدید بیماری و خطر مرگ برای فرد بیمار است. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی این بیماری جزء علل اصلی مرگ در سطح جهان است. این سازمان پیشبینی کرده بود که، اختلال افسردگی اساسی در سال 2020 به دومین عامل اصلی بیماری در سراسر جهان تبدیل خواهد شد. با نفوذترین نظریه های روانشناختی که امروزه درباره افسردگی وجود دارد، نظرگاه شناختی است. اساس این نظریه ها این اندیشه است که یک تجربه معین ممکن است روی دو فرد تاثیر بسیار متفاوتی بگذارد. قسمتی از این تفاوت امکان دارد به دلیل روش متفاوت تفکر درباره آن حادثه و حدود شناخت آنها نسبت به آن باشد. ویژگی این نوع تفکر، زیاده روی در تعمیم است و یکی از خصایصی است که آرون بک در تفکر افراد افسرده یافته است. در حالت کلی طبق نظریه شناختی، افسردگی از دگرگونی های شناختی خاص که در افراد مستعد افسردگی وجود دارد، ناشی می شود.

اسلاید دوم

مقدمه

uافسردگی پاسخ طبیعی آدمی به فشارهای زندگی است. عدم موفقیت در تحصیل یا کار، از دست دادن یکی از عزیزان و آگاهی از اینکه بیماری یا پیری توان ما را تحلیل می‌برد و غیره از جمله موقعیت‌هایی هستند که اغلب موجب بروز افسردگی می‌شوند. اختلال افسردگی صرف نظر از تنوع آن، نسبتاً شایع هستند. بدین معنی که حدود 17% مردم در طول زندگی یک دوره افسردگی حاد پیدا می کنند(هیلگارد ،2007؛ ترجمه ی براهنی و همکاران، 1385). آنچه مورد توافق است اینکه افسردگي اساسی يكي از مهم ترين بيماري هاي ناتوان كننده است كه امروزه تعداد زيادي از مردم جهان را درگير كرده و توانايي آنها را در عملكرد، تفكر و احساس تحت تاثير قرار مي دهد. از طرفی، شیوع افسردگی به گونه­ای است که آن را به عنوان رایج ترین اختلال و سرماخوردگی بیماری های روانی مطرح کرده اند(روزنهان و سلیگمن، 1995). از نظر تشخیصی نیز، افسردگی یکی از شایع ترین تشخیص ها در اختلال روانی است که تعداد زیادی از افراد با سوابق مختلف در جهان را شامل می شود.

 

فهرست مطالب پاورپوینت اختلال افسردگی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • چکیده
  • مقدمه
  • تعریف و توصیف افسردگی
  • ملاک های تشخیصی اختلال افسردگی
  • ویژگی های افسردگی
  • میزان شیوع اختلال افسردگی
  • پیامدهای افسردگی
  • تفاوت های جنسیتی در اختلال افسردگی
  • تشخیص افتراقی
  • بحث و نتیجه گیری
  • منابع

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت اختلال افسردگی را به قیمت 20900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=10232
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت اختلال افسردگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.