0
0

دانلود پاورپوینت آلودگی زمین

749 بازدید

هنگامی که اثرات ناشی از توسعه انسانی تأثیرات نامطلوبی بر روی زمین می‌گذارند (مخصوصاً از لحاظ کیفیت زمین)، می‌توان آن را آلودگی زمین نامید. این امر ما را با یک سؤال مهم مواجه می‌سازد: چه نوع تأثیری را می‌توان تأثیر نامطلوب دانست؟… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت آلودگی زمین دنبال نمایید. این فایل شامل 20 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت آلودگی زمین

مشخصات فایل آلودگی زمین

عنوان: آلودگی زمین
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 20
حجم فایل :  1,30 مگابایت

بخشی از پاورپوینت آلودگی زمین را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

اسلاید ششم

علل آلودگی زمین

1- اقدامات زوال آفرین: این اقدامات در بر گیرنده‌ی بسیاری از فعالیت‌های انسان از جمله جنگل زدایی، مصرف بی‌رویه‌ی علف ‌کش‌ها و کود‌های شیمیایی، بیابان ‌زایی، معدن‌داری، تصفیه نامناسب و / یا ناکافی ضایعات، دفن زباله، تولید زباله، و غیره می‌باشد. بسیاری از این فعالیت‌ها غیر قابل اجتنابند، با این حال شدت این اقدامات را بسته به اثری که بر روی زمین می‌گذارند می‌‌توان با اتخاذ تدابیر مناسب و اصلاحی کاهش داد. برای مثال، اگر از مصرف پلاستیک اجتناب ‌کنیم قادر خواهیم بود میزان تولید زباله را به طور قابل توجهی کاهش دهیم. یک اقدام کلیدی در این زمینه انجام ارز یابی تأثیرات زیست محیطی است.

اسلاید دهم

 اثرات آلودگی زمین

1- اثرات بر آب و هوا

آلودگی زمین می‌تواند محیط زیست زمین را به طور کلی تحت تأثیر قرار دهد. آلودگی زمین به کاهش پوشش جنگلی منجر می‌گردد. این امر به نوبه‌ی خود بر میزان بارش باران اثر می‌گذارد. میزان کمتر بارش به معنای پوشش گیاهی کمتر است. اثرات انواع مختلف آلودگی نهایتاً به بروز مشکلاتی هم چون بارش باران‌های اسیدی، اثر گل خانه‌ای، و گرمایش جهانی منجر می‌گردند. همه‌ی این مشکلات پیشاپیش آغاز گردیده‌اند و قبل از این که وضعیت از کنترل خارج شود بایستی مهار شوند.

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت آلودگی زمین را به قیمت 11000 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=7274
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت آلودگی زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.