0
0

دانلود پاورپوینت بند پایان و بی مهرگان

799 بازدید

شاخه بندپایان بزرگترین شاخه در میان جانوران و اصولا همه جانداران است. گوناگونی بندپایان به تنهایی از گوناگونی همه جانوران و گیاهان نیز بیشتر است. در حدود 75 درصد از گونه‌های شناخته شده بندپایان را حشرات تشکیل می‌دهند… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت بند پایان و بی مهرگان دنبال نمایید. این فایل شامل 11 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت بند پایان و بی مهرگان

مشخصات فایل بند پایان و بی مهرگان

عنوان: بند پایان و بی مهرگان
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 11
حجم فایل :  2,29 مگابایت

بخشی از پاورپوینت بند پایان و بی مهرگان را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

اسلاید چهام

ساختار بدنی

موفقیت بزرگ این جانوران ، نتیجه ساختمان اساسی بدن بویژه سازمان قطعه قطعه‌ای و اسکلت خارجی کیتینی آنهاست. به احتمال قوی اجداد بندپایان را کرمهای آنلید پرتار و ابتدایی تشکیل می‌دهند و قطعات مناطق مختلف بدن در جریان تکامل در جهت بندپا شدن به راههای گوناگونی دقیقا تخصص یافتند. بدن بندپایان امروزی شامل سینه ، سر و شکم است و در بسیاری از موارد سر و سینه به هم چسبیده سر سینه را ساخته‌اند.

تمام بدن توسط زرهی کیتینی پوشانده شده که طی مراحل رشد لاروی یا در تمام طول زندگی متناوبا می‌افتد

اسلاید پنجم

دستگاههای بدن

دستگاه بینایی

دستگاه بینایی شامل چشمهای مرکب است.

دستگاه گوارشی

دستگاه گوارش شامل روده اول ، دوم و سوم است.

دستگاه تنفس

تنفس از طریق آبشش ، آبششهای کتابی ، ششهای کتابی یا سیستم نایی انجام می‌شود که همگی کیتینی هستند و از سطح بطور بند بند رو به خارج یا داخل بدن رشد یافته‌اند.

دستگاه گردش خون

بندپایان هم مانند نرم تنان دارای دستگاه گردش خون باز هستند که در آن خون قسمتی در رگها و قسمتی در سینوسهای خونی جریان دارد

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت بند پایان و بی مهرگان را به قیمت 10500 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=7271
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت بند پایان و بی مهرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.