0
0

دانلود پاورپوینت عملکرد سیم و چاه ارت

687 بازدید

در صنعت برق به سیم ارت یا ارث (earth) به معنای زمین سیم اتصال به زمین می‌گویند. این سیم باعث جلوگیری از برق گرفتگی می‌شود. در مدارات الکتریکی ممکن است نشتی به وجود بیاید،  این نشتی جریان برق ممکن است توسط اجسام …پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت عملکرد سیم و چاه ارت دنبال نمایید. این فایل شامل 18 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت عملکرد سیم و چاه ارت

مشخصات فایل عملکرد سیم و چاه ارت

عنوان: عملکرد سیم و چاه ارت
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 18
حجم فایل :  3,20 مگابایت

بخشی از پاورپوینت عملکرد سیم و چاه ارت را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

سیم ارت چیست

سیم ارت در صنایع مختلف از جمله صنایع قدرتی بسیار حائز اهمیت است، چراکه جریان‌های الکتریکی قدرتمند،  پرخطرتر از جریان‌ها  و ولتاژهای معمولی شهری هستند. روش استفاده از سیم اتصال به زمین به دلیل برقراری این ایمنی فوق‌العاده در بخش صنایع، در ساختمان‌های مسکونی و محیط‌های تجاری نیز مورد استفاده قرار گرفت. امروز این روش در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا به عنوان یکی از الزامات  و استانداردهای سیستم برق‌کشی شهری و مسکونی محسوب می‌شود.

آیا سیم ارت برق دارد؟

جواب کوتاه به این سوال «خیر» است. چرا که در سیم اتصال به زمین یا سیم ارت  جریان الکتریکی وجود ندارد. در واقع سیم ارت حامل بارهای الکتریکی نیست، سیم ارت به نوعی یک سیم جلوگیری کننده از خطر برق گرفتگی است و در صورتی که جریان الکتریکی در سطح وسایل الکتریکی و  اجسام رسانا نشت کند، توسط سیم ارت به زمین منتقل می‌شود. در صورتی که وسیله الکتریکی یا مدار الکتریکی ما دارای نشتی باشد و توسط سیم ارت ایمن شود، دست زدن به سیم ارت باعث برق‌گرفتگی نمی‌شود.

فهرست مطالب پاورپوینت عملکرد سیم و چاه ارت, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • سیم ارت چیست
  • آیا سیم ارت برق دارد؟
  • سیم ارت به کجا وصل می شود؟
  • چه وسایلی نیاز به سیم ارت دارد؟
  • کاربرد سیم ارت چیست؟
  • سیم ارت چیست و چگونه مانع از برق گرفتگی میشود؟
  • سیم ارت به چه دلیل استفاده می شود؟
  • چاه ارت چیست؟
  • چاه ارت چگونه کار می کند؟
  • دلایل استفاده از چاه ارت و سیستم ارتینگ

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت عملکرد سیم و چاه ارت را به قیمت 10500 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=6264
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت عملکرد سیم و چاه ارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.