0
0

دانلود پاورپوینت نمودار سایکرومتریک

962 بازدید

uنمودار سایکرومتریک ارتباط میان هوای خشک، رطوبت و انرژی را بیان می‌کند و کاربرد زیادی در صنایع وابسته به تهویه مطبوع مانند تهویه مطبوع ساختمان‌ها و تعیین دمای نقطه شبنم دارد. در ابتدا کار با این نمودار ممکن است سخت و پیچیده به نظر برسد… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت نمودار سایکرومتریک دنبال نمایید. این فایل شامل 13 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

 پاورپوینت نمودار سایکرومتریک

 

مشخصات فایل نمودار سایکرومتریک

عنوان: نمودار سایکرومتریک
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 13
حجم فایل :  1,13 مگابایت

بخشی از پاورپوینت نمودار سایکرومتریک را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

طراحی نمودار سایکرومتریک

نمودار سایکرومتریک با استفاده از دو مفهوم بسیار ساده ساخته شده است. مفهوم اول بیان می‌کند که هوای داخل یک اتاق، ترکیبی از هوای خشک و بخار آب است. مفهوم دوم نیز بیان می‌کند که ترکیب بیان شده مقدار مشخصی انرژی دارد که این مقدار انرژی به دما و فشار مشخصه آن بستگی دارد.

مفهوم اول در نمودار سایکرومتریک: هوای داخل، ترکیبی از هوای خشک و بخار آب است

توجه کنید که بخار آب موجود در هوا را در کاربردهای مختلف تهویه مطبوع Moisture یا Humidity می‌نامند. همچنین مقدار بخار آب موجود در هوا را بر اساس نسبت جرم بخار آب بر جرم هوای خشک بیان می‌کنند. این پارامتر را «نسبت رطوبت» (Humidity Ratio) می‌نامند که با نماد W نمایش داده می‌شود. این پارامتر با استفاده از رابطه ریاضی زیر تعریف می‌شود.

 

فهرست مطالب پاورپوینت نمودار سایکرومتریک, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • نمودار سایکرومتریک
  • طراحی نمودار سایکرومتریک
  • رطوبت نسبی

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت نمودار سایکرومتریک را به قیمت 10000 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=6239
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت نمودار سایکرومتریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.