0
0

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب ابدی

658 بازدید

تعجم از این بود که چرا کسی نمی خواهد با من حرف بزند. مخصوصا الاهه. چرا یک سلام و علیک خشک و خالی با من نمی کند. مگر نه این که او اول خواهر من بوده. چرا مادرم نخواسته از صبح تا شب..چرا فکر می کنم آنها هم مثل من دلشان تنگ می شود… ادامه این مطلب را در پاورپوینت خلاصه کتاب ابدی دنبال نمایید. این فایل شامل 22 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

 

 

پاورپوینت خلاصه کتاب ابدی

 

مشخصات فایل خلاصه کتاب ابدی

عنوان: خلاصه کتاب ابدی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 22
حجم فایل :  470 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت خلاصه کتاب ابدی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

  • بی تفاوت به جمله ام، ملافه را کنار زد و گوشی را به لپم چسباند. صدای آشنای خواهرم آن طرف گوشی گرمم کرد. باید قرارم را می شکستم. سعی می کردم با پاسخ های کوتاه جوری وانمود کنم که حسابی خسته ام. مادر گوشی را از دست الهه گرفت و شروع به قربان صدقه رفتن کرد. مرد من چطوره؟ دلمون واسه ت یه ذره شده.کاسه ی چشم هایم پر از اشک شده بود.
  • حرف های مادر بالاخره ته کشید و تلفن را قطع کردم. سبک شده بودم. امین همین طور که ملافه ی روی تخت را صاف می کرد گفت: یادم رفت بهت بگم ، یکی دو ساعت دیگ می ریم کاظمین. نماز صبح اون جاییم و ایشالا فردا صبح بر می گردیم.
  • برایم تعریف کرد که آقای جعفری مجبورش کرده برای زیارت دوره ی مسجد کوفه، خودش را برساند و برای همین نمی توانست بیش تر بماند. تو نمی خوای بیای کاظمین؟
  • من؟ نه بابا نصفه شب. حالااگه صبح می رفتین عصر بر می گشتین یه چیزی.
  • در همین افکار مایوس کننده بودم که زنگ ساعت، یک ونیم نصفه شب را یادآوری کرد. با درآمدن صدای زنگ جوری وانمود کردمکه از مزاحمتش بیدار شدم. امین ظرف یکی دو دقیقه لباسش را پوشید و در را بست و رفت.
  • به سرم زد بیرون بروم و سروگوشی آب بدهم. از پشت شیشه های لابی، بیرون معلوم بود. ایستادم به نظاره . همان هایس ظهری بود.
  • آقای جعفری جوش آورده بود و سرش را توی ماشین کرده بود و سعی می کرد عصبانیتش روی ارتفاع صدایش تاثیر نگذارد: ناسلامتی من رئیس کاروانم. خانم ها پیاده . مادر با شما هستم.
  • مسافران را برانداز کردم. سه تازن حدودا پنجاه شصت ساله عقب ماشین نشسته بودند. یکی شان که سروزبان بهتری داشت گفت: خودت داری می گی مادر . من دیگه دختر چهارده ساله نیستم که برام تعیین تکلیف کنی، مادر همه تونم.
  • امین رویش را به صندلی های عقبی کرد و آرام با خانم ها حرف زد. جوری که هرچه کردم چیزی نشنیدم. یکی دو دقیقه بعد زن ها غرغرکنان پیاده شدند و راهشان را کشیدند و بدون این که هیچ اعتنایی به آقای جعفری کنند، از کنارم رد شدند.
  • فکر کنم تنها کسی در خیابان بودم که موقع شام به او نپریدم. از پیروزی به دست اورده خوشحال بود. صدای سلام و علیکمان نوی ماشین رفت. به جز سیاوش، جانباز نابینا، همه دیدنم.

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت خلاصه کتاب ابدی را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=5203
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب ابدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.