0
0

دانلود پاورپوینت استنت

649 بازدید

استنت در واژگان فنی پزشکی، لوله توری مصنوعی از جنس فلز، قرار داده شده در یک گذرگاه یا مجرایی طبیعی (لومن) در بدن، برای جلوگیری یا رویارویی با نقص ناشی از انقباض موضعی جریان درون آن مجرا است. این واژه همچنین ممکن است به یک لوله اطلاق گردد…ادامه این مطلب را در پاورپوینت استنت دنبال نمایید. این فایل شامل 9 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت استنت

 

 

مشخصات فایل استنت

عنوان: استنت
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 9
حجم فایل :  0,99 مگابایت

بخشی از پاورپوینت استنت را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تاریخچه

  • اولین بار دو پزشک به نام‌های، ژاک پوئل و اولریش سیگوارت، استنت را در بدن یک بیمار در تولوز فرانسه قرار دادند. هدف استفاده از آن استنت، باز نگه داشته شدن شریان توسط استحکام فلزی استنت بود. همچنین جلوگیری از رستنوسیس، انسداد مجدد شریان به علت رشد توده‌های داخلی رگ پس از صدمه ناشی از آنژیوپلاستی، دیگر هدف اولین جراحی و کاربرد استنت بود. کمی بعد از آن در سال ۱۹۸۷ میلادی، خولیو پالماز (که مشهور به ثبت اختراع استنت ارتجاعی بر روی بالون است) و ریچارد سالتز استنت مشابهی در بدن یک بیمار در آلمان قرار دادند. این استنت‌ها که هیچ پوششی نداشتند و تنها آلیاژ فلزی بودند کمک کردند که نرخ رستنوسیس، انسداد مجدد شریان، از سی تا چهل درصد به بیست تا سی درصد کاهش پیدا کند. با وجود اینکه تعدا زیادی از پزشکان پس از آن استنت‌های خودشان را ساختند، اولین استنتی را که سازمان غذا و دارو آمریکا مورد تأیید قرار داد توسط گری اس. رابین اختراع شد.

 

فهرست مطالب پاورپوینت استنت, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • استنت
  • تاریخچه
  • کاربرد

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت استنت را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=5008
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت استنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.