0
0

دانلود پاورپوینت ایمنی و نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور

786 بازدید

انگور یکی از فراوانترین میوه جات در سطح جهان به صورت تازه (دانه انگور) و فرآیند شده است. علت وجود این همه محصولات متفاوت از انگور، فسادپذیری شدید این میوه است. به عنوان میوه تازه، انگور بسیار حساس بوده و افت در برداشت و حين توزیع بسیار بالا است… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت ایمنی و نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور دنبال نمایید. این فایل شامل 25 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت ایمنی و نیازهاي تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور

مشخصات ایمنی و نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور

عنوان: ایمنی و نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 25
حجم فایل :  7,60 مگابایت

بخشی از پاورپوینت ایمنی و نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

اسلاید سوم

چکیده

انگور یکی از فراوانترین میوه جات در سطح جهان به صورت تازه (دانه انگور) و فرآیند شده است. علت وجود این همه محصولات متفاوت از انگور، فسادپذیری شدید این میوه است. به عنوان میوه تازه، انگور بسیار حساس بوده و افت در برداشت و حين توزیع بسیار بالا است. در بررسی افت پس از برداشت انگور در بازار شیکاگو و نیویورک (۱۹۸۴) گزارش کردند که افت Emeror و Thompson در مغازه ها به ترتیب۱.۴ و ۳.۷ میلیون پوند بود. این شرایط در طی سالها تغییر نکرده و دانه های انگور یکی از محصولات با افت بالا در مغازه در حین توزیع می باشند، و افت این محصول عموما ناشی از خرد شدن و کپک خاکستری است. که ایمنی ، عملیات برداشت ، سیستم های خنک کنندن شرایط نگهداری و کنترل آفت به طور مفصل بررسی می شوند. با توجه به ایجاد شرایط مساعد می توان کیفیت و ایمنی انگور را بالا برد.

اسلاید چهارم

مقدمه

انگور یکی از فراوانترین میوه جات در سطح جهان به صورت تازه (دانه انگور) و فرآیند شده است. علت وجود این همه محصولات متفاوت از انگور، فسادپذیری شدید این میوه است. به عنوان میوه تازه، انگور بسیار حساس بوده و افت در برداشت و حین توزیع بسیار بالا است. در صورتی که شرایط خیلی بحرانی باشد، در کشورهای در حال توسعه افت این محصول بالاتر هم هست زیرا عملیاتهای برداشت و پس از برداشت برای حفظ این محصول یا بسیار ضعیف است یا اصلا وجود ندارد. در کشورهای توسعه یافته، دانه انگور یکی از محصولات با بیشترین تکنولوژی های ورود (خنک کردن، سولفور زنی، بسته بندی، نگهداری خنک) و عملیات ها (کار دستی) هستند. در کشورهای درحال توسعه، هزینه نیروی کار کم است اما شرایط اقتصادی برای خرید تجهیزات بحرانی است. امروزه، در راستای تولید با توجه به بازار حتی برای کشورهای فقیر، نیاز به اطلاعات در مورد تکنولوژی های پیشرفته همانند اطلاعات در مورد کشورهای توسعه یافته در مورد کیفیت و ایمنی بسیار فراگیر است.

 

فهرست مطالب پاورپوینت ایمنی و نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • چکیده
  • مقدمه
  • نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت
  • ایمنی
  • عملیات پس از برداشت
  • عملیات پس از برداشت
  • سیستم خنک کردن
  • اتاق خنک کردن
  • خنک کننده تونلی با فشار هوا
  • نگهداری
  • کنترل آفات
  • نتیجه گیری
  • منابع

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت ایمنی و نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور را به قیمت 25900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=10539
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت ایمنی و نیازهای تکنولوژیکی و فیزیولوژیکی پس از برداشت انگور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.