0
0

دانلود تحقیق هک و هکرها

632 بازدید

در اينترنت و شبكه نيز براي محافظت از كامپيوتر در مقابل هكرها تا زمانيكه شما با تمام ترفندهاي نفوذ گران آشنا نباشيد نمي توانيد به مقابله با آنها بپردازيد.تهاجمات و حملات كامپيوتري به طور متداول و هر روزه روي مي دهد و با يك اتصال ساده به اينترنت كسي در سوي ديگر سعي خواهد نمود از … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق هک و هکرها دنبال نمایید. این فایل شامل 110 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق هک و هکرها

 

مشخصات فایل هک و هکرها

عنوان: هک و هکرها
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 110
حجم فایل : 1,80 مگابایت

بخشی از  تحقیق هک و هکرها را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

هك چيست؟

هك به ساده ترين زبان و شايد به عاميانه ترين تعبير به دزديدن كلمه عبور يك سيستم يا account گفته مي شود. به طور كلي نفوذ به هر سيستم امنيتي كامپيوتري را هك مي گويند.

هكر كيست؟

هكر كسي است كه با سيستم هاي كامپيوتري آشناست و مي تواند با روش هايي خاص (بدون اجازه) وارد آنها شود… اين انسان مي تواند خوب يا بد باشد(در هر حال هكر است). از ديگر صفات يك هكر اين است كه او شخصي با هوش و فرصت طلب و با معلومات علمي بالاست.

گروه بندي هكرها نسبت به اهدافشان

دسته ي اول هكرهايي هستند كه هدف آنها از ورود به سيستم ضربه زدن به شخص نيست و فقط مي خواهند معلومات خود را به رخ ديگران بكشند و ثابت كنند كه سيستم هاي امنيتي هميشه داراي ضعف هستند و قابل نفوذ هستند اما دسته ي دوم هكرهايي هستند كه قصد آنها ضربه زدن به ديگران و پركردن جيب خود است (مانند دزدان اينترنتي. هكرهاي گروه اول مي توانند مفيد باشند زيرا آنها با اثبات اينكه سيستمهاي امنيتي قابل نفوذند در واقع نواقص سيستم هاي امنيتي را نمايان مي سازند.

گروه بندي ديگر هكرها

هكرهاي واقعي (سامورايي)

كسي كه هدفش از نفوذ به سيستم ها نشان دادن ضعف سيستمهاي كامپيوتري است نه سوء استفاده …

Wacker (واكر):

كسي كه هدفش از نفوذ به سيستم ها استفاده از اطلاعات آن سيستمهاست (جزو هكرهاي كلاه سياه)

Cracker (كراكر):

كسي كه هدفش از نفوذ به سيستمها، خرابكاري و ايجاد اختلال در سيستمهاي كامپيوتري است. (جزو هكرهاي كلاه سياه)

Preaker:

از قديمي ترين هكرها هستند كه براي كارشان نياز (و دسترسي) به كامپيوتر نداشتند و كارشان نفوذ به خطوط تلفن براي تماس مجاني، استراق سمع و… بود.

يك هكر چگونه وارد سيستم مي شود؟

هكر با دزديدن پسورد سيستم مي تواند به ديگر اطلاعات اتصال ما به شبكه مانند شماره ي IP دسترسي پيدا كند و همان طور كه مي دانيم IP آدرس پورت هاي سيستم ما در شبكه است پس هكر تحت شبكه و از طريق پورت ها وارد سيستم مي شود. اگر پسورد Account ما دزديده شود همان طور كه خود ما از هر سيستمي در منزل يا بيرون از منزل با داشتن ID و پسورد وارد ميل باكس خود مي شود هكرها هم مانند خود ما به ميل باكس ما دسترسي دارند.

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق هک و هکرها را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=3620
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق هک و هکرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.