0
0

دانلود پاورپوینت ماست پروبيوتيك

671 بازدید

پروبيوتيك چيست؟ اصطلاح پروبيوتيك(probotic)”براي زندگي” است و سازمان جهاني بهداشت، اين اصطلاح را به “ارگانيسم هاي زنده اي” اطلاق مي كند كه در صورت مصرف مداوم ، اثرات “سلامت زايي” موثري براي ميزبان خود دارند.پروبيوتيك ها به دو صورت مصرف مي شوند:1- به صورت مكمل هاي غذايي به شكل پودر، شربت يا قرص… ادامه این مطلب مفید را در پاورپوینت ماست پروبيوتيك دنبال نمایید. این فایل شامل 21 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت ماست پروبيوتيك

 

 

مشخصات فایل ماست پروبيوتيك

عنوان: ماست پروبيوتيك
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 21
حجم فایل :  1,96 مگابایت

بخشی از پاورپوینت ماست پروبيوتيك را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

 پروبيوتيك ها به تحريك رشد باكتريهاي مفيد روده و يا به كاهش بيماري زايي ميكروب هاي مضر كمك مي كنند و اثربخشي آنها تا زماني است كه پروبيوتيك مصرف شود. علاوه بر كمك به گوارش مولكولهاي پيچيده ، تركيباتي مانند ويتامينها و آنتي بيوتيكهاي مختلف را توليد كرده كه براي بدن مفيد است . منبع باكتري هاي پروبيوتيك لبنيات و ميوه ها هستند. فرآورده هاي لبني، بهترين حامل پروبيوتيك ها محسوب مي شوند. البته هنوز غني سازي لبنيات با پروبيوتيك ها خيلي رايج نشده است.

ماست پروبيوتيك علاوه بر تامين باكتري هاي زنده ، مواد مغذي با ارزشي هم چون كلسيم و پپتيدهاي بيولوژيك در اختيار بدن قرار مي دهند . كليه فرآورده هاي لبني پروبيوتيك از جمله ماست پروبيوتيك را بايستي تا هنگام مصرف ، سرد نگه داشت تا هم ميزان زنده ماندن باكتري هايي مفيد و هم اثرات پايدار اين فرآورده ها را تضمين نمود…

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت ماست پروبيوتيك را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=2057
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت ماست پروبيوتيك

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.