0
0

دانلود طرح جابر عینک

934 بازدید

عینک یا آینک ، بینه یا بینک به قاب‌های دارای عدسی شیشه‌ای یا پلاستیکی گفته می‌شود که معمولاً به وسیله دو دسته که روی گوش‌ها قرار می‌گیرند در جلوی چشم‌های انسان قرار می‌گیرد. این وسیله برای محفاظت از چشم و بهبود سوی چشم‌ها و گاه هم تنها برای زیبایی و زینت استفاده می‌شود. عینک‌های ویژه‌ای هم هستند که برای مشاهدهٔ صحنه‌های سه‌بعدی یا واقعیت مجازی به‌کار می‌روند… ادامه این مطلب را در طرح جابر عینک دنبال نمائید, که توسط وب سایت فراپروژه تهیه و تنظیم گردیده است.

دانلود طرح جابر عینک چکونه کار می کند

 

 

مشخصات فایل عینک

عنوان: عینک
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل :  10,3 مگابایت

بخشی از طرح جابر عینک را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تحقیق زمینه ای

امروزه ضعف چشم و نیاز به استفاده از عینک در جوامع انسانی به عنوان موضوعی شایع و گسترده دیده می شود و دیگر داشتن عینک، موضوعی عجیب و غیر عادی تلقی نشده و به طور عادی همزمان با افزایش سن در افراد، قدرت بینائی تحلیل رفته و انسان ها برای دیدن بهتر محیط اطراف خود و انجام کارهای روزانه مانند مطالعه و … نیاز به استفاده از عینک های دو کانونی یا bifocals داشته و در برخی موارد ممکن است چشم پزشکان برای آن ها چند نوع عینک مختلف را تجویز کنند. این افراد بر اساس نوع ساختار چشم خود عموما دارای مشکلات در دیدن اجسام دور یا نزدیک هستند.

به تازگی پژوهشگران فناوری جدیدی ارائه کرده اند که می تواند به عنوان جایگزین نمونه های عینک طبی قدیمی استفاده شده و دردسرهای کمتری داشته باشد. این فناوری با نام Deep Optics معرفی شده است.

در حقیقت این عینک های طبی به صورت هوشمند می توانند روی اشیا و اجسام اطراف فرد متمرکز شده و به نسبت موقعیت دور یا نزدیک بودن آن ها خود را منطبق کنند. این عمل همزمان با نگاه کردن فرد کاربر به هر شی رخ خواهد داد…

 

 

طرح جابر عینک شامل موارد زیر می باشد:

 

  • عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با عینک
  • تابلوی نمایش مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با عینک
  • تصاویر مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با عینک
  • مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با عینک
  • آنچه در دانلود طرح جابر پنجم ابتدایی عینک وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابربن حیان در رابطه با عینک می باشد.

 

 

در صورت تمایل شما می توانید طرح جابر عینک را به قیمت 3900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۹۷۳۶۶۱۴۶ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=2788
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود طرح جابر عینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.