0
0

دانلود پاورپوینت پرورش گاو

844 بازدید

مهمترین مسئولیت دامپرور و زیر نظر داشتن تمام کارهای روزمره و سر کشی دقیق به دام ها و بررسی حالت سلامت گله است یکی از مسایل مدیریت گاو شیری ، شناسایی گاو فصل است که روزانه حداقل ۶۰ دقیقه برای اینکار باید وقت گذاشت.در گاوداری های صنعتی ایران معلوم شده است که مواد غذایی مصرفی… ادامه این مطلب مفید را در پاورپوینت پرورش گاو دنبال نمایید. این فایل شامل 19 اسلاید و در قالب powerpoint می باشد.

پاورپوینت پرورش گاو

 

مشخصات فایل پرورش گاو

عنوان: پرورش گاو
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 19
حجم فایل :  2,20 مگابایت

بخشی از پاورپوینت پرورش گاو را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

مهمترین مسئولیت دامپرور و زیر نظر داشتن تمام کارهای روزمره و سر کشی دقیق به دام ها و بررسی حالت سلامت گله است یکی از مسایل مدیریت گاو شیری ، شناسایی گاو فصل است که روزانه حداقل ۶۰ دقیقه برای اینکار باید وقت گذاشت.  در گاوداری های صنعتی ایران معلوم شده است که مواد غذایی مصرفی اغلب کیفیت خوبی ندارند و باید موقع جیره نویسی گاوها ۲۰-۱۰ درصد بیش از جداول استاندارد تغذیه ، اعمال کنیم. اغلب گاوهای اصیل ایران دچار کمبود مواد غذایی و ویتامین بوده بطوریکه معدل تتولید گاوهای هولشتاین ایرانی ۶۰۰۰ کیلو با چربی ۸/۳ درصد است. بیش از ۷۰ درصد محصولات زراعی و دامی ایران بین ۳۰ تا ۳۰۰ درصد گران تر از بازار جهانی است مثلا قیمت گوشت مرغ ۲ برابر ترکیه و عراق است…

مدیریت گوساله و تلیسه ها

آینده ی هر واحد پرورش گاو شیری بستگی به موفقیت آن در برنامه های مربوط به پرورش گوساله و تلیسه است. مهمترین مرحله ی پرورش گوساله ها بعد از شیرگیری تا ۶ ماهگی است که میزان ابتلا به بیماری ها براحتی میتواند بالا برود. بطوریکه حساس ترین فعالیتهای متداول گاوداری ، پرورش گوساله است و حساسیت گوساله به عوامل نامساعد محیطی و تغذیه  ای بسیار بالاست . از زمان تولد تا شیرگیری بیشترین فشار و تغییرات متابولیکی بر گاو جوان وارد می شود. مرگ و میر گوساله ها از تولد تا شیرگیری ۱۱ درصد و پس و از شیرگری تا زایمان ۲ درصد است در آمریکا – در واقع عامل بقای گاوداری تولید و پرورش گوساله است و دامدار باید به وضعیت آبستنی به موقع گاوهای خود اهمیت فراوان بدهد.

فهرست مطالب پاورپوینت پرورش گاو, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • مدیریت گوساله و تلیسه ها
  • نحوه کنترل تولید مثل در گاو شیری
  • مقایسه یک گاو بیمار و یک گاو سالم
  • پرواربندي گوساله
  • نيازمنديهاي گاوهاي گوشتي‌‌
  • انتقال گوساله های پرواری به گاوداری

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت پرورش گاو را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=2132
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت پرورش گاو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.