0
0

دانلود تحقیق وب سرویس و ویروسهای اینترنتی

582 بازدید

کساني که با صنعت IT آشنايي دارند حتما ً نام وب سرويس را شنيده اند . براي مثال ، بيش از 66 درصد کساني که در نظر سنجي مجله InfoWorld شرکت کرده بودند بر اين توافق داشتند که وب سرويس ها مدل تجاري بعدي اينترنت خواهند بود . به علاوه گروه گارتنر پيش بيني کرده… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق وب سرویس و ویروسهای اینترنتی دنبال نمایید. این فایل شامل 25 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق وب سرویس و ویروسهای اینترنتی

 

 

مشخصات فایل وب سرویس و ویروسهای اینترنتی

عنوان: وب سرویس و ویروسهای اینترنتی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 25
حجم فایل : 26 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق وب سرویس و ویروسهای اینترنتی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

نکات تکنولوژي وب سرويس :
همانطور که در ابتدا توضيح داده شد يکي از دلايل اينکه وب سرويس از ديگر تکنولوژي هاي موجود مجزا شده است استفاده از XML و بعضي استاندارد هاي تکنيکي ديگر مانند SOAP ، WSDL و UDDI است . اين تکنولوژي هاي زمينه ارتباط بين برنامه ها را ايجاد مي کند به شکلي که مستقل از زبان برنامه نويسي ، سيستم عامل و سخت افزار است .
SOAP يک مکانيزم ارتباطي را بين نرم افزار و وب سرويس ايجاد مي کند . WSDL
يک روش يکتا براي توصيف وب سرويس ايجاد مي کند و UDDI يک دايرکتوري قابل جستجو براي وب سرويس مي سازد . وقتي اينها با هم در يک جا جمع مي شود اين تکنولوژي ها به برنامه نويس ها اجازه مي دهد که برنامه هاي خود را به عنوان سرويس آماده کنند و بر روي اينترنت قرار دهند .
شکل زير نقش هر کدام از استاندارد ها را در ساختار وب سرويس نمايش مي دهد . در قسمت هاي بعدي هر کدام از اين تکنولوژي ها را بررسي مي کنيم .

 

فهرست مطالب تحقیق وب سرویس و ویروسهای اینترنتی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • ويروس هاي اينترنتي
  • انواع آلودگي
  • ويروس چيست ؟
  • نحوه تکثير به چه صورت است ؟
  • ويروس هاي پست الکترونيکي
  • پيشگيري از ويروس
  • علت ايجاد ويروس هاي کامپيوتري

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق وب سرویس و ویروسهای اینترنتی را به قیمت 3900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3662
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق وب سرویس و ویروسهای اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.