0
0

دانلود طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه

668 بازدید

افزايش روزافزون كاربرد رايانه در عصر حاضر ، منجر به ورود آن به حريم زندگي روزمرة افراد شده است .چنانكه امروزه بكارگيري كامپيوتر در زندگي عادي تنها معطوف به زماني نيست كه صرف كار با يك دستگاه رايانه شخصي مي شود بلكه با استفاده از هر يك از وسايل الكترونيكي منزل يا محل كار يا حتي رانندگي با خودرو ، مشغول بكارگرفتن يك يا چند پردازنده هستيم… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه دنبال نمایید. این فایل شامل 11 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه

 

 

مشخصات فایل طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه

عنوان: طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 11
حجم فایل : 23,7 کیلوبایت

بخشی از  طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

افزايش روزافزون كاربرد رايانه در عصر حاضر ، منجر به ورود آن به حريم زندگي روزمرة افراد شده است .چنانكه امروزه بكارگيري كامپيوتر در زندگي عادي تنها معطوف به زماني نيست كه صرف كار با يك دستگاه رايانه شخصي مي شود بلكه با استفاده از هر يك از وسايل الكترونيكي منزل يا محل كار يا حتي رانندگي با خودرو ، مشغول بكارگرفتن يك يا چند پردازنده هستيم.

 با توجه به اين مطالب اهميت فراگيري صحيح علوم رايانه و شيوة بكارگيري اين وسيله بيش از پيش فزوني يافته و به تبع آن آموزش علمي و كاربردي اين علوم نيز مورد اقبال قابل توجهي واقع می گردد. از سوي ديگر افراد جوياي كار در حال حاضر بطور فزاينده اي مواجه با فرصتهاي شغل ياي هستند كه مستلزم تسلط و يا حداقل آشنايي با كاربرد كامپيوتر است. اهميت اين مطلب با در نظر داشتن تركيب سني جوان جمعيت كشور و نياز اين افراد براي فراگيري نحوة كار با رايانه بمنظور جذب در بازار كار مشخص مي شود. با توجه به كليه اين موارد ملاحظه مي شود مراكز آموزشي علوم رايانه كه بتوانند اين نياز شهروندان را برآورده سازند مورد توجه افراد جامعه بوده و علاوه بر انجام فعاليت هاي آموزشي خواهند توانست سود قابل توجهي را عايد صاحبان خود سازند. ضمن اينكه با ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي فارغ التحصيلان دانشگاههادر رشته هاي علوم مهندسي ، بخصوص بانوان سهم بسزايي در رفع معضل بيكاري اين قشر ايفا بنمايند.

سرمايه گذاري مورد نياز طرح

الف سرمايه ثابت

  • مکان مورد نیاز طرح، شامل يك باب ساختمان با كاربري اداري به مساحت تقريبي ٩0 متر مربع مي باشد كه ارزش هر مترمربع آن چهار ميليون ريال وهزينه كل خريد محل ٣٦0 ميليون ريال برآورد مي شود…

 

 

 

فهرست مطالب طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • سرمايه گذاري مورد نياز طرح
  • جدول هزينه هاي جاري طرح
  • سرمايه در گردش
  • جدول كل هزينه هاي طرح
  • برآورد هزينه هاي عملياتي و غير عملياتي
  • درآمد طرح
  • پیش بيني مالي طرح
  • محاسبه دوره بازگشت سرمايه
  • جدول بازپرداخت اصل و کارمزد تسهیلات

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2912
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.