0
0

دانلود پاورپوینت چارچوب نظری هیئت استانداردهای حسابداری مالی

629 بازدید

آنچه پیش رو دارید، متن پیشنهادی هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری است که چارچوب مفهومی برای گزارشگری مالی را معرفی و خلاصه ای از مهم ترین پیشنهادهای مطرح شده در آن را بیان می کند. هدف پروژه چارچوب مفهومی… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت چارچوب نظری هیئت استانداردهای حسابداری مالی دنبال نمایید. این فایل شامل 18 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت چارچوب نظری هیئت استانداردهای حسابداری مالی

مشخصات فایل چارچوب نظری هیئت استانداردهای حسابداری مالی

عنوان: چارچوب نظری هیئت استانداردهای حسابداری مالی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 18
حجم فایل :  646 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت چارچوب نظری هیئت استانداردهای حسابداری مالی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تاریخچه تدوین چارچوب مفهومی

  • تدوین کنندگان استانداردها و مراجع حرفه ای از اوایل دهه ۱۹۸۰، به تدوین چارچوب مفهومی توجه و علاقه زیادی نشان دادند. هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری تنها یک بیانیه مفهومی با عنوان «چارچوبی برای تهیه و ارائه صورتهای مالی دارد. این بیانیه از س وی کمیته استانداردهای بین المللی حسابداری در سال ۱۹۸۹ منتشر شد و در سال ۲۰۰۱ به وسیله هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری مورد پذیرش قرار گرفت . در چارچوب مزبور ، مفاهیم اساسی تهیه صورتهای مالی تشریح شده است. این چارچوب، نقش یک رهنمود را برای هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری دارد.

چارچوب نظري هيات استانداردهاي مالي

  • در مطالعه چارچوب نظري دو نکته حائز اهميت است . اول اين که چارچوب نظري را مي توان فرايند تکامل تدريجي دانست که تا حد زيادي به گزارشهاي پيش از خود متکي است و دوم اينکه علي رغم انتقادهايي که از چارچوب نظري هيات استاندادرهاي مالي به عمل امده است مي توان با بهبود ان انتظار داشت که مبناي مناسبي براي تدوين استانداردهاي حسابداري به شمار آيد .

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت چارچوب نظری هیئت استانداردهای حسابداری مالی را به قیمت 13500 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=7321
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت چارچوب نظری هیئت استانداردهای حسابداری مالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.