0
0

دانلود پاورپوینت رشد و تکامل و فعالیت

682 بازدید

بارها و به شیوه های گوناگون گفته می شود که کودکان امروز امید آینده فردا هستند. دلیل آن پذیرش عمومی این واقعیت است که جامعه ما می کوشد تا محیطی مساعد، همراه با حفاظت از محیط زیست و نیز با تمرکز بر پیشگیری از جنگ و تخریب خود به… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت رشد و تکامل و فعالیت دنبال نمایید. این فایل شامل 22 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت رشد و تکامل و فعالیت

مشخصات فایل رشد و تکامل و فعالیت

عنوان: رشد و تکامل و فعالیت
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 22
حجم فایل :  381 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت رشد و تکامل و فعالیت را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

فعالیت و کودکان

واکنش کودکان نسبت به فعالیت در بسیاری از بخش ها شیبه بزرگسالان است. معمولا بیشتر کودکان سالم با کمی تشويق علاقه مند می شوند که از نظر پادني فعال باغستاد. توجه عمومی به تمرکز بر سلامتی و آمادگی جسمانی کودکان امریکایی همچنان ادامه دارد و بحث های زیادی در این زمینه صورت می گیرد. بحث هایی از قبیل این که ۱) کودکان و نوجوانان در چه ستی و چه مقداری باید فعالیت کنند؟ ۲) چه کسی مستول مشخص کردن این مسئله است که آیا کودکان به اندازه کافی فعالیت می کنند یا خیر؟ ۳) دی چه سنی، چه نوع فعالیتی مهم است بیشتر این موارد تاکنون روشن نشده است، به جز افزایش چاقی مفرط در سنین کودکی، کودکان امروز نسبت به گذشته سالم ترند.

سلامتی و آمادگی جسمانی کودکان

بررسی های وسیعی در مورد آمادگی جسمانی جوانان انجام شده و شواهد زیادی برای قضاوت در مورد وضعیت سلامت و آمادگی جسمانی کودکان و جوانان امریکایی در گذشته و حال فراهم آمده است، اولین آزمون های آمادگی جسمانی جوانان به آمادگی جسمانی مرتبط با مهارت توجه داشت، در حالی که در بررسی های اخیر توجه عمده بر آمادگی جسمانی مرتبط با سلامتی است. بخش هایی از آزمون مانند پرتاب سایت بال، پرش طول، و در ۵۰ بارد حذف شده و به جای آنها بخش هایی از قبیل ترکیب بدن، انعطاف پذیری، قدرت عضلانی و استقامت نشسته است.

چربی بدن

تنها روش پایا در آمادگی جسمانی جوانان، که با درجه دقت بالایی تحلیل شده است، داده های ضخامت پوست است. داده های جمع آوری شده در سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۷۰ درباره ضخامت پوست، با داده های جمع آوری شده در دومین آزمون ملی بررسی آمادگی جسمانی کودکان و جوانان مقایسه شد . به نظر می رسد که افزایش منظمی در ضخامت چربی زیر پوستی پسران و دختران ۹ تا ۹ ساله از دهه های ۱۹۹۰ و ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ وجود دارد.

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت رشد و تکامل و فعالیت را به قیمت 11000 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=6494
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت رشد و تکامل و فعالیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.