0
0

دانلود پاورپوینت عملکرد تغذیه ای و ورزشی

734 بازدید

دیدگاه آکادمی تغذیه و رژیم غذایی کانادا و متخصصین رژیم غذایی این کشور و دانشگاه پزشکی ورزشی آمریکا این است که عملکرد و ریکاوری در فعالیت های ورزشی با یک رژیم غذایی مناسب قابل بهبود است. این سازمان ها راهنماهایی برای نوع,مقدار و … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت عملکرد تغذیه ای و ورزشی دنبال نمایید. این فایل شامل 17 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت عملکرد تغذیه ای و ورزشی

مشخصات فایل عملکرد تغذیه ای و ورزشی

عنوان: عملکرد تغذیه ای و ورزشی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 17
حجم فایل :  271 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت عملکرد تغذیه ای و ورزشی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

چشم انداز های جدید در تغذیه ورزشی

در دهه قبل شاهد افزایش چشمگیری در تعداد و موضوعات تحقیقات و ریویو ها و در پی آن نتیجه گیری های مرتبط با تغذیه و رژیم غذایی ورزشکاران توسط سازمان های ورزشی بودیم که این موضوع خود شاهدی بر پویا بودن عرصه علم تغذیه ورزشی است.قبل از شروع بحث راجع به موضوعات و تِم های به خصوص بهتر است به بررسی موضوعات و مباحثی بپردازیم که توصیه های آمده در این مقاله را تایید می کنند.

.1اهداف و نیاز های تغذیه ای ساکن نیستند بلکه پویا و در حال تغییر هستند. ورزشکارانی که دوره های تمرینی خاصی را با روش ها و متد های خاص شروع می کنند نیاز دارند تا در همان دوره با توجه به سطح تمرینات و البته با در نظر گرفتن نیاز های روزانه با توجه به آن دوره تمرینی یک برنامه غذایی متناسب داشته باشند.

.2برنامه های غذایی باید شخصی سازی شوند به این معنی که بر اساس اهداف عملکردی و چالش های تمرینی و ترجیح های غذایی و پاسخ به راهبرد های مختلف تغذیه رژیم غذایی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

.3یکی از اهداف کلیدی تمرین ایجاد این سازگاری است که بدن به انعطاف پذیری و بهینگی متابولیک برسد.

.4دسترسی به انرژی که در واقع میزان انرژی دریافتی نسبت به انرژی مصرفی در تمرین است یکی از پایه های مهم سلامت و موفقیت ورزشکار است.

.5رسیدن به ترکیب بدنی مدنظر یکی از مهم ترین و چالش برانگیز ترین اهداف تغذیه ورزشی است که در مورد هر فرد باید شخصی سازی شود.

فهرست مطالب پاورپوینت عملکرد تغذیه ای و ورزشی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • چکیده
  • چشم انداز های جدید در تغذیه ورزشی
  • تغذیه برای آماده سازی ورزشکار
  • ترکیب بدنی و عملکرد
  • اصول تغییر ترکیب بدنی
  • مواد مغذی مورد نیاز
  • اهمیت کربوهیدرات ها
  • پروتئین
  • چربی

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت عملکرد تغذیه ای و ورزشی را به قیمت 10500 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=6283
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت عملکرد تغذیه ای و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.