0
0

دانلود پاورپوینت ایزوکنتیک و MMT

835 بازدید

ایزوکنتیک: نوع خاصی از فعالیت دینامیک است که شامل انقباض درونگرا و برونگرا می‌شود. سرعت انقباض در کل دامنه حرکت ثابت می باشد. در کل دامنه حرکت تنش عضله حداکثر است. بهترین نوع انقباض برای افزایش قدرت و سرعت عضله می باشد… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت ایزوکنتیک و MMT دنبال نمایید. این فایل شامل 18 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

 پاورپوینت ایزوکنتیک و MMT

مشخصات فایل ایزوکنتیک و MMT

عنوان: ایزوکنتیک و MMT
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 18
حجم فایل :  1,72 مگابایت

بخشی از پاورپوینت ایزوکنتیک و MMT را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تمرینات ایزوکنتیک

در تمرینات ایزوکنتیک حین انقباض عضله، طول عضله تغییر نموده در حالی که انقباض با یک سرعت ثابت انجام می‌گیرد. این حرکات که به وسیله دستگاه‌های مخصوص قابل انجام اند از نظر تئوری در سرتاسر دامنه حرکت حداکثر فشار را به عضله حرکت دهنده اصلی وارد می‌کند. مقاومت ایجاد شده به وسیله دستگاه در حین تمرین بدون توجه به گشتاوری که ورزشکار اعمال می‌نماید، فقط با یک سرعت ثابت از پیش تعیین شده حرکت می‌نماید؛ بنابراین، می‌شویم که آنچه در تمرینات ایزوکنتیک اهمیت دارد سرعتی است که مقاومت با آن حرکت می‌کند و نه مقاومت به تنهایی. دستگاه‌های ایزوکنتیک مختلفی وجود دارند، سیستم رایانه ای تمرینی آریال، مینی جیم، بیودکس، سایبکس، آورتورون، لیدو، میراک و کینکام از متداول‌ترین دستگاه‌های ایزوکنتیک می‌باشند.

دستگاه‌های ایزوکنتیک از فشار هیدرولیکی بادی و مکانیکی برای ایجاد حرکت با سرعت ثابت استفاده می‌نمایند. همچنین اکثر دستگاه‌های ایزوکنتیک قادرند تا برای تمرین دادن یک عضله، سرعت هر دو نوع انقباض برونگرا و درونگرا را در یک سرعت ثابت نگاه دارند (به عنوان مثال در حرکت جمع کردن جلو بازو 180 Dps – درجه بر ثانیه – برای بالا آوردن دست‌ها و 90 Dps برای پایین رفتن). دستگاه‌های ایزوکنتیک به نحوی طراحی گردیده‌اند که صرف نظر از اینکه چه مقدار نیرو اعمال می‌گردد، بتوان مقاومت را تنها با یک سرعت ثابت به حرکت درآورد. طبیعتاً در حین انجام تمرین ایزوکنتیک به کار بردن نیروی بیشتر علیه مقاومت (حداکثر تلاش) ضروری است، تا به این ترتیب کسب قدرت به حداکثر برسد.

 

فهرست مطالب پاورپوینت ایزوکنتیک و MMT, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • ایزوکینتیک
  • تمرینات ایزوکنتیک
  • برنامه‌ریزی جهت تمرینات ایزوکنتیک
  • انقباض ایزوکنتیک
  • انقباض برون گرا و درون گرا چیست؟
  • MMTدستگاه ارزیابی قدرت عضلانی
  • معرفی
  • قابلیت های کلیدی

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت ایزوکنتیک و MMT را به قیمت 10000 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=6205
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت ایزوکنتیک و MMT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.