0
0

دانلود تحقیق روابط عمومی در ايران و جهان

670 بازدید

جي اي گرونيك نظريه پرداز معاصر روابط عمومي را مديريت ارتباط بين يك سازمان در اين رشته و همگان هايي مي‌داند كه با آن سروكار دارند. ركس هارلو كه از پيشقدمان روابط عمومي در جهان است و تاليفات گوناگوني در اين رشته دارد اين تعريف را… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق روابط عمومی در ايران و جهان دنبال نمایید. این فایل شامل 69 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق روابط عمومی در ايران و جهان

مشخصات فایل روابط عمومی در ايران و جهان

عنوان: روابط عمومی در ايران و جهان
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 69
حجم فایل : 54 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق روابط عمومی در ايران و جهان را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

فصل اول- اهميت، نقش و كاركرد روابط عمومي

تاكنون در هزاران مقاله-كتاب و سخنراني در سراسر جهان به تبيين، اهميت، نقش، هدف و كاركردهاي روابط عمومي در جامعه پرداخته شده است و ابعاد گوناگون آن تشريح و تبيين شده است با اين وجود بازهم شاهديم كه نويسندگان و انديشمندان بسياري علاقه مندند به تفحص در اين عرصه بپردازند و در اين تلاش اميدوار هستند كه شايد اطلاع ديگري به اطلاعات موجود بيفزايند و گامي ديگر در راستاي شفاف سازي موضوع بردارند.

تقريبا 102 سال از تاسيس روابط عمومي (به مفهوم نوين) در ايالات متحده امريكا و 49 سال در ايران گذشته است. روابط عمومي در غرب محصول نياز ذاتي جامعه و در ايران مهماني ناخوانده بوده و هست. چرا اين مهمن هنوز مورد پذيرش قرار نگرفته؟ شايد يكي از عمده ترين علت هايش نامناسب بودن شرايط اجتماعي، نا آمادگي جامعه براي پذيرايي از يك پديده نوين و نبود الزام ها و شروطي است كه استقرار و حيات اين پديده را غيرممكن مي‌سازد. داشتن روابط عمومي، نگرش، گرايش، حيات، منش و رفتار و سرانجام فرهنگ، هنجارها و ارزشهاي خود را طلب مي‌كند.

هدف روابط عمومي ميانجي گري منصفانه ميان مؤسسه و مخاطبان است. وساطت ميان كساني كه مي‌خواهند كالا و خدماتي را بفروشند و آناني كه مايلند آنها را
خريداري كنند.

روابط عمومي آن دسته از اعمال مديريت است كه مدير بوسيله آنها برخورد و رفتار عامه را مي‌سنجد و درنتيجه خط مشي ها و طرز عمل فرد يا مؤسسه را به صورتي كه متضمن منافع همگان و فرد يا مؤسسه مزبور باشد تعيين و برنامه عمل و فعاليت خود را به منظور حصول حسن تفاهم و قبول جامعه طرح مي‌كند. انديشمندان و كارشناسان وظايف عمده روابط عمومي را به سه بخش تقسيم مي‌كنند:

  1. اطلاع رساني 2. تبليغ و تهييج 3. افكار سنجي

اطلاع يا خبر و آگاهي يكي از اشكال ارتباط ميان افراد و گروه هاست و بيان ارتباط و اطلاع نسبت به كل و جزء برقرار است.

از آنچه گفته شد چنين بر مي‌آيد كه بازشناسي نقش، اهميت و كاركرد اطلاع رساني روابط عمومي و ساير نهادها و سازمانهايي كه با اطلاعات و داده ها سروكار دارند به علت تحولات تكنولوژيكي روزافزون و به دليل تغيير در شكل و ماهيت روابط اجتماعي در سطح ملي- منطقه اي و جهاني براساس ضرورت بازتوليد آگاهي ها نسبت به اين تحولات و شناخت وضعيت جديد همواره ضرورت دارد. روابط عمومي و اطلاع رساني داراي نسبت كل به جزء بوده و محيط اجتماعي-تاريخ-ژئوپولوتيك- روندهاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي و نوع كيفيت ساختارهاي سياسي-اجتماعي در چگونگي و سرشت اين نقش بسيار تاثير دارد. روابط عمومي را دري منصفانه و غير جانب دارانه ميان مؤسسه و مخاطبان  است كه براساس اطلاعات دقيق حاصله از سنجش محيط نياز، مخاطب، امكانات و نيز هدف گذاري، سياست گذاري، برنامه ريزي و اجراي برنامه‌هاي مؤثر تحقق مي‌يابد.

روابط عمومي ها امروزه بايد در چهارچوب سازمانهاي نوين و براساس مديريت استراتژيك يا راهبردي با چشم اندازهاي جهاني به فعاليت بپردازند. درباره مهارت بيان و امتناع يادآوري كرديم كه امروزه متصديان روابط عمومي بايد مهارت استفاده از رسانه‌ها را كسب كنند، تا بتوانند با اطلاعات جامع و انعطاف پذيري مناسب مخاطبان را از طريق برنامه هاي مؤثر اقناع كنند.

 

 

فهرست مطالب تحقیق روابط عمومی در ايران و جهان, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • تعريف روابط عمومي            1
  • فصل اول- اهميت، نقش و كاركرد روابط عمومي                2
  • فصل دوم – انجمن ها و نهادهاي حرفه اي و تخصصي روابط عمومي در ايران و جهان   6
  • هدف        7
  • اهداف انجمن هاي روابط عمومي          8
  • اهداف انجمن هاي روابط عمومي          8
  • انواع روابط عمومي               10
  • عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومي    12
  • انجمن هاي روابط عمومي در جهان       13
  • انجمن هاي بين المللي روابط عمومي     14
  • تاريخ روابط عمومي در ايران                14
  • جمع بندي                15
  • فصل سوم – انجمن ها و مؤسسات و شراكت هاي بزرگ روابط عمومي در جهان              17
  • انجمن هاي جهاني روابط عمومي          18
  • انجمن جهاني ارتباط گران بازرگاني       18
  • انجمن هاي افكار عمومي        19
  • تاريخچه AAPOR   19
  • انجمن جهاني افكار عمومي AAPOR     21
  • قسمت پنجم              23
  • اكثريت لازم براي مذاكره       23
  • قسمت ششم              24
  • قسمت هفتم              24
  • انجمن اجرايي          24
  • اعضا       26
  • انجمن اجرايي و كميته ها       27
  • قسمت اول               27
  • قسمت دوم               27
  • راي دادن و هدايت تجارت      30
  • خزانه و سرمايه      31
  • زبان         31
  • نمادهاي روابط عمومي در ايالات متحده امريكا     31
  • انجمن روابط عمومي آمريكا   31
  • روابط عمومي در قاره آسيا     32
  • روابط عمومي در قاره اروپا   32
  • روابط عمومي در قاره افريقا  33
  • فصل چهارم-روابط عمومي سياره اي    34
  • روابط عمومي در عصر حاضر             35
  • جهاني شدن روابط عمومي     35
  • آينده روابط عمومي 36
  • جايگاه روابط عمومي در ايران              37
  • روابط عمومي در هزاره سوم 38
  • جمع بندي                43
  • فصل پنجم-مفهوم مديريت و روابط عمومي          45
  • مقدمه       46
  • ويژگي هاي يك مدير روابط عمومي انديشمند        46
  • كاستي هاي مديريت روابط عمومي        48
  • جمع بندي                49
  • فصل ششم- كاربرد اينترنت در روابط عمومي      52
  • پست الكترونيكي     56
  • مجله الكترونيك       56
  • برد الكترونيكي        57
  • تلفن گويا  57
  • مجله ويدئويي          58
  • ماهواره    58
  • نتيجه گيري             59

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق روابط عمومی در ايران و جهان را به قیمت 11900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=5934
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق روابط عمومی در ايران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.