0
0

دانلود تحقیق قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی

627 بازدید

مدارس غیر انتفاعی مدارسی است که از طریق مشارکت مردم, مطابق اهداف و ضوابط و دستور العمل های عمومی و وزارت آموزش و پرورش تحت نظارت آن وزارتخانه تاسیس و اداره میشود.موسس یا موسسان مدارس غیر انتفاعی فرد یا افراد  حقیقی و نیز اشخاص…  پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی دنبال نمایید. این فایل شامل 117 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی

 

 

مشخصات فایل قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی

عنوان: قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 117
حجم فایل : 62 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مبحث دوم- برنامه‌هاي آموزشي و تربيتي و نظارت بر امور مدارس غير انتفاعي

مادة 9- برنامه‌هاي آموزشي و تربيتي- كتب درسي و امتحانات مدارس غير انتفاعي طبق قوانين و مقررات و دستورالعمل‌هاي عمومي وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

مادة 10- مربيان امور تربيتي واحد آموزشي بر طبق آيين‌نامة اجرايي اين قانون شرايط موسس يا موسسان به آموزش و پروش معرفي و پس از تاييد مشغول به كار مي شوند.

مادة 11- كاركنان آموزشي واداري مورد نياز بر اساس ضوابط علمي و گزينشي كه در وزارت آموزش و پرورش مجري است به پيشنهاد مدير واحد آموزشي و تاييد موسس يا موسسان انتخاب خواهند شد.

مادة 12- آيين نامة استقرارمدارس غيرانتفاعي در مناطق و محلات مختلف ظرف سه ماه با پيشنهاد وزارت آموزش و پرورش به تصويب هيأت وزيران مي رسد.

مادة 13- همه ساله حداقل پنجاه درصد از كل ظرفيت پذيرش مدارس غير انتفاعي به دانش آموزان محل اختصاص مي يابد.

تبصرة 1- به ازاي كمكهاي دريافتي از دولت يا افراد و موسسات خيريه، مدارس غير انتفاعي موظفند از دانش آموزاني كه امكان پرداخت شهريه را ندارند ثبت نام به عمل آورند.

تبصرة 2- خانواده هاي شهدا، اسرا، مفقود الاثرها، جانبازان و افراد بي‌سرپرست در اولويت مي‌باشند.

مادة14- كليه درآمدها و هزينه‌هاي اين مدارس در دفاتر رسمي ثبت مي شود و عنداللزوم مورد بازرسي آموزش و پرورش قرار مي گيرد. تراز سالانه اين مدارس همه ساله توسط مدير واحد آموزشي تنظيم و پس از تاييد شوراي مذكور در تبصرة 3 مادة 7 براي رسيدگي به وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور اقتصادي و دارايي ارائه مي‌گردد.

مادة 15- براي نظارت بر اجراي اين قانون شورايي در وزارت آموزش و پرورش به رياست وزير آموزش و پرورش با تركيب زير تشكيل مي شود:

  • وزير آموزش و پرورش و در غياب وي معاون وزير كه مسئوليت امور مدارس غير انتفاعي را به عهده دارد.
  • يك نفر به انتخاب (رئيس جمهور)
  • يك نفر به انتخاب شوراي عالي انقلاب فرهنگي
  • يك نفر به انتخاب شوراي عالي آموزش و پرورش
  • يك نفر به انتخاب سازمان مركزي انجمن اولياء و مربيان

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=4753
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.