0
0

دانلود تحقیق صلاحیت دادگاه نظامی ایران

945 بازدید

شخص دارای نفعی که برای احقاق حق تضیع شده و یا شناساندن حق انکار شده ای مایل به مراخعه به مراجع قضاوتی است، باید در درخواست رسیدگی به دعوا و تعقیب آن مقررات قانونی را رعایت نماید. مهمترین دسته از مقرراتی که خواها ن باید در این خصوص رعایت… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق صلاحیت دادگاه نظامی ایران دنبال نمایید. این فایل شامل 55 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق صلاحیت دادگاه نظامی ایران

 

مشخصات فایل صلاحیت دادگاه نظامی ایران

عنوان: صلاحیت دادگاه نظامی ایران
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 55
حجم فایل : 66 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق صلاحیت دادگاه نظامی ایران را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

بخش نخست: سازمان قضایی ایران

بیان وضعیت کنونی دادگاه نظامی ایران به نقل از رئیس قوه قضاییه:

 آیت الله شاهرودی: نظام قضايي جمهوري اسلامي ايران كه برگرفته از روح متعالي فقه اسلامي   است، امتيازات گرانسنگي دارد كه در نظام قضايي ساير كشورها به آن توجهي نشده است.

وي با بيان اينكه در مقايسه نظام قضايي ايران با ساير كشورها مي توان به عظمت نظام قضايي   ايران و دقت تدوين كنندگان قانون اساسي پي برد، اظهارداشت: سازمان قضايي در ساير كشورها  زيرمجموعه قوه مجريه است امادر كشور ما با درايت خبرگان قانون اساسي جزو لايتجزي قوه  قضاييه قرارگرفته است.

رئيس قوه قضاييه در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره شهيد بهشتي از وي به عنوان معمار  دستگاه قضايي نام برد و گفت: متاسفانه ما قدر و ارزش قانون اساسي خودمان را نمي دانيم در  حالي كه معتقدم صاحب نظران وحقوقدانان بايد به دقتي عالمانه مباني فقهي و حقوقي و سياست  هاي نهفته در درون قانون اساسي را استخراج كرده و آن را به عنوان يك تجربه جديدبه دنيا ارايه دهند.

وي در ادامه افزود: جهان غرب و استكبار جهاني ادعاي حقوق بشر دارنددر حالي كه اينها  شعارهاي توخالي است و نظام هايشان دقيقا برخلاف اينشعارها حركت مي كند اما ما واقعا حرف  های زيادی برای گفتن داريم كهيكي از اين دستاوردها سازمان قضايي نيروهاي مسلح است كه به طوراختصاصي به جرايم نيروهاي مسلح زير نظر قوه قضاييه رسيدگي مي كند. رئيس قوه قضاييه با اشاره به حضور دادستان هاي كشورهاي اسلامي درهمايش دادستان هاي  اسلامي گفت: در اين همايش واقعا مشخص شد كه كشورهاي اسلامي چه عطشي نسبت به نظام قضايي جمهوري اسلامي ايران دارند و چقدر در اين نظام عظمت مي بينند زيرا آنها واقعا  دستشان خالي است و خيلي از اصول دادرسي شان اسلامي نيست و ازاروپا كپي برداري شده.

رئيس قوه قضاييه گفت: معتقدم جهان اسلام و بلكه كل جهان دست نياز به سوي جمهوري  اسلامي ايران به خصوص در مسايل قضايي دراز مي كند ومعتقدم اگر اين سيستم را مطرح كنيم .خيلي از كشورها خواهش مي كنند كه اين سيستم را دریافت نمایند.

مقایسه ئ بین دادگاه نظامی ایران با هند از دیدگاه حجت الاسلام  ومسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای  مسلح  حجت الاسلام والمسلمين محمدكاظم بهرامي گفت: اين دوره مطالعاتي به ميزبانی ارتش هند در  مؤسسه ای به نام <انستيتو حقوق نظامی هند> كه ويژه آموزش افسران قضایی است، در شهر  ناگپور (واقع در هزار كيلومتري دهلي نو)برگزارشد.

وي درخصوص وضعيت جذب نيروي نظامي در كشور هند گفت: خدمت سربازي در هند اجباری  نيست و نيروي مورد نياز به صورت سرباز، درجه دار و افسراستخدام مي شوند. به اعتقاد  مقامات نظامي اين كشور، جذب اختياري افراد درنيروهاي مسلح باعث مي شود آنها متعهدانه تر خدمت كنند.

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق صلاحیت دادگاه نظامی ایران را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=4718
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق صلاحیت دادگاه نظامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.