0
0

دانلود تحقیق درباره زن

657 بازدید

دنيا بطور كلي زن را در زندان ذلت و خواري محبوس ميداشت بطوريكه ناتواني و زبوني  طبيعت ثانية وي شده بود و گوشت و استخوانش بر آن روئيده حيات و مماتش با آن بستگي پيدا كرده بود، و كلمات زن  و ناتواني و خواري با هم مترادف شده بود و عجب اين است كه  امر نزد خود زنان هم بدين منوال بود… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق درباره زن دنبال نمایید. این فایل شامل 35 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق درباره زن

 

مشخصات فایل درباره زن

عنوان: درباره زن
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 35
حجم فایل : 29 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق درباره زن را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

فصل اول

زن در ايران باستان

بطوريكه به تحقيق معلوم شده است و قديميترين محل زندگي مردم ايران در حدود سيلك كاشان بوده… با بدست آمدن تعداد زيادي حلقه‌هاي دوك نخ‌ريسي كه از گل پخته است معلوم شده كه زنان در اين دوره به كار نساجي مي‌پرداخته‌اند و همچنين با پيدا شدن مقدار زيادي الات زينتي از انواع گردن‌بند كه از مهره‌هاي مختلف تشكيل شده و دست‌‌‌بند و انگشتري كه از صدف يا گل  يا سنگ بوده و نيز با بدست آمدن هاون كوچكي كه براي سائيدن مواد آرايشي بكار مي‌رفته محقق شده كه حس زيبائي شناسي نزد زنان از آن زمان بقوت شايع بوده است.

برتري بارز استعداد زن بر مرد از پنج‌هزار سال قبل از ميلاد در فلات ايران در كليه امور زندگي آن  عهد آشكارا به چشم مي‌خورد در اين دروه كه اولين دورة خانه‌سازي و بكاربردن خشت است، زنان ذوق بيشتري در تزئين داخل خانه‌ و ظروف و نقش و نگار آن با رنگ قهوه‌اي مايل به سياه و قرمز و طرح حيوانات مانند بزكوهي و پرندگان و غيره از خودشان داده‌اند.

زن در دين باستاني ايران يعني مزديسنا مقامي بس ‌ارجمند داشته چنانكه معلوم است زن در سراسر اوستا و نوشته‌هاي ديني پهلوي و پازند نه فقط با مردان برابر شناخته شده، بلكه از بعضي خصوصيات نسبت به جنس مخالف خود برتري دارد…. زناشوئي بنا به دستور دين زرتشت مبتني بر يك همسري بوده مقام رن در دوران مادي‌ها و سپس پارس‌ها( عهد مشعشع و با عظمت ههخامنشي) ارجمند و والا بوده است… اين حقوق در عهد هخامنشيان نيز در حق زنان برقرار بوده است. زن در اين زمان مورد احترام خاص جامعه بوده و گاه بدين لحاظ ابراز شخصيت‌هاي شاياني از خود مي‌نموده است.

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق درباره زن را به قیمت 2900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3993
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق درباره زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.