0
0

دانلود تحقیق بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی

614 بازدید

سازمانها رکن اصلی اجتماع کنونی را تشکیل می دهند ساختار آنها بصورتی آگاهانه طرح ریزی شده و مبنی بر هدف می باشد و دارای سیستمهای فعال و هماهنگ هستند مدیران ارشد سازمانها به منظور حفظ و تداوم حیات سازمان و براساس ماموریتهای آن ، لازم است برنامه ریزیهای دراز مدتی را طرح… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی دنبال نمایید. این فایل شامل 69 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی

 

 

مشخصات فایل بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی

عنوان: بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 69
حجم فایل : 32 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

بیان موضوع

تصمیمات یک ئاحد اقتصادی درباره قیمت گذاری ، تح-ت تاثیر مجموعه ای از عونامل مربوط به خود واجد ( عوامل داخلی ) و عوامل حیطی ( عوامل خارجی ) قرار می گیرند . مطالعه و بررسی این عوامخل و مشکلاتی که در این ارتباط برای سازندگان سفارشی پرش وجوددارد و ارائه طرحی جهت قیمت گذاری مطلوب اینگونه صنایع ، موضوع صلی این پروژه می باشد.

سیستم قیمت گذاری به تعیین قیمت فروش یک خمحصول و یا خدمتتوسط وادهای تولیدی عرضه کننده اشاره دارد . عوامل بسیاری بر قیمت گذاری محصولات و خدمات موثر است اما معمولاًقیمتها در چارچوب مدلهای اقتصادی تعیین می شود و مدل اقتصادی مورد استفاده برای قیمت گذاری ، به نوع بازاری بستگی دارد که محصول در آن فروخته می شود و با استفاده ز این مدلها قیمت به گونه ای تعیین می شود که سود وادی تولیدی حداکثر شود .

 تصمیمات قیمت گذاری در کلیه موارد به کمک مدلها ی اقتصادی اتخاذ نم شود بسیاری از واحدهای تولیدی ، هدف حداکثر کردن سود را دنبال نمی کند و در عوض برای تحصیل سودی قابل قبول فعالیت می نماید.

 اقلام بهای تمام شده سود و فروش مورد انتظار نوع محصولبات یا خدمات نوع صنعت ، شهرت یا اعتبار واحد تجاری ، خط مشی دولت ، فعالیتهای رفاهی تجاری ، نوع بازار ، روند عمومی اقتصاد از عوامل عمده موثر بر تصمیمات قیمت گذاری می باشند . اکنون این مسئله مطرح است که چگونه کلیه این عوامل که اغلب آتار متقابلی نیز بر یکدیگر دارند بر تصمیمات قیمت گذاری یک واحد تولیدی اثر می گذارند ؟

با توجه به بررسیهای انجام شده عمده مطالعات قیمت گذاری که تاکنون انجام شده در مورد محصولات یاست که به صورانبوه تولید می گردند و در زمینه صنعت سفارشی ساز تحقیقی شده است.

 اهمیت موضوع

یکی از تصمیمات مهم تجاری قیمت گذاری  محصولات یا خدمات است کلیه واحدهای تولیدی ناچار از قیمت گذاری محصولاعت و خدمات باید در صورت لزوم تجدید نظر در آن می باشد .

 رقابت بر سر کالا و قیمت گذاری یکی از با اهمیت ترین مسائلی است که شرکتها با آن روبرو هستند و در این مورد مدیران اشتباهات فراوانی می کنند گرایش به تعیین قیمکت کالا بر اساس بهای تمام شده عدم تجدید نظر در قیمت فروش کالا همگام با تغییراتیکه در شرایط بازار به وجود می آید قیمت گذاری بدون توجه به سایر ارکان ترکیب عناصر بازار یابی و قیمت گذلری که برای کالاها و قسمت ها ی مختلف بازار فاقد تنوع و تغییر لازم است از جمله این خطاها به شمار می روند.

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3468
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.