0
0

دانلود مقالات تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ

678 بازدید

Network Marketing  مدل تجارت قرن 21 است .تنها در آمریکا هر ساله بیش از 10 میلیارد دلار کالا و خدمات از طریق این صنعت عرضه می گردد و هر روزه افراد و شرکتهای بیشتری به آن می پیوندند.می پرسید چرا؟ زیرا شانس برابری به همه افراد برای کسب ثروت ، موفقیت ، استقلال و … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در مقالات تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ دنبال نمایید. این فایل شامل 40 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

مقالات تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ

 

مشخصات فایل مقالات تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ

عنوان: مقالات تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 40
حجم فایل : 102 کیلوبایت

بخشی از  مقالات تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

تاریخچه مختصری از Network Marketing

 شرکت مکمل های غذایی

Carl Rehnborg را به عنوان نخستین فردی می شناسند که طرح سود رسانی را برای فروش محصولات مکمل غذایی  درسال 1945 به کار برد شرکت او که در ابتدا ” شرکت ویتامین کالیفرنیا” نام داشت بعدها به نام شرکت مکمل غذایی Nutrilite Products Inc  تغییر نام داد. طرح سود رسانی وی یک طرح 3 لایه ای بود که به هر توزیع کننده اجازه میداد 3 درصد کمیسیون بابت فروش زیر مجموعه ها  به اضافه کمیسیون بابت فروش محصول توسط خودش دریافت کند ، با این شیوه شرکت موفقیت بسیار بالایی نسبت به روش فروش مستقیم کسب کرد

شرکت AMWAY

در سال 1959 دو دوست به نامهای  Rich devos و Jay van andelطرح سود رسانی را اصلاح نموده و محصولات پاک کننده همه کاره را به بازار عرضه نمودند. این طرح موفقیت باور نکردنی در سر تا سر آمریکا برای شرکت به ارمغان آورد این دو نفر خود را از توزیع کنندگان شرکت Nutrilite  بودند که پس از جدایی از شرکت ، به فکر روش بهتری برای فروش افتادند.  امروزه Amway  یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه بازایابی چند لایه در دنیا  می باشد.

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید مقالات تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3460
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود مقالات تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.