0
0

دانلود تحقیق سرقفلی زبان تخصصی

607 بازدید

سرقفلی یک دارای غیر قابل لمس است . سرقفلی احتمالاً غیرقابل لمس ترین دارایی از بین تمام داراییهای غیر قابل لمس است . اندازه گیری آن مشکل است و توضیح دادن آن مشکل تر . امروزه سرقفلی یک قسمت بزرگ تر از قیمت های تملک و مالکیت را نسبت به قبل تشکیل می دهد و در نتیجه این موضوع موجب شده است که تاثیر بسیار بیشتری بر گزارشات مالی داشته باشد… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در  تحقیق سرقفلی زبان تخصصی که به همراه فایل لاتین می باشد, دنبال نمایید. این فایل شامل 14 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق سرقفلی زبان تخصصی

 

 

مشخصات فایل سرقفلی زبان تخصصی

عنوان: سرقفلی زبان تخصصی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 14
حجم فایل : 12 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق سرقفلی زبان تخصصی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

Abstract

Goodwill is an intangible asset, probably the most intangible of all intangible assets, hard to measure and even more difficult to account for. Goodwill today constitutes a much larger part of acquisition prices than it did previously, resulting in a much greater impact on financial statements.

In this paper, a search of literature dealing with the various methods of measuring goodwill, its definition and methods of accounting for it has been carried out

Key words and phrases: Accounting methods, Amortization, Business combination, Capitalization, Financial statement, Goodwill, Intangible assets

 

خلاصه :

سرقفلی یک دارای غیر قابل لمس است . سرقفلی احتمالاً غیرقابل لمس ترین دارایی از بین تمام داراییهای غیر قابل لمس است . اندازه گیری آن مشکل است و توضیح دادن آن مشکل تر . امروزه سرقفلی یک قسمت بزرگ تر از قیمت های تملک و مالکیت را نسبت به قبل تشکیل می دهد و در نتیجه این موضوع موجب شده است که تاثیر بسیار بیشتری بر گزارشات مالی داشته باشد . در این مقاله ، جستجوی در مورد روش های مختلف اندازه گیری کردن سر قفلی ، تعریف آن و روش های توضیح دادن آن مورد بررسی قرار گرفته است .

کلمات و عبارت های کلیدی : روش های حسابداری ، استهلاک ، ترکیب تجاری ، سرمایه گذاری ، گزارشات مالی ، سرقفلی ، دارایی های غیر قابل لمس .

فهرست مطالب تحقیق سرقفلی زبان تخصصی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • خلاصه
  • مقدمه
  • تعریف و طبیعی سرقفلی
  • سرقفلی خریداری شده (مورد تملک)
  • ترکیب کسب و کار و سرقفلی
  • مقایسه این دو روش
  • منابع

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق سرقفلی زبان تخصصی را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=3092
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق سرقفلی زبان تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.