0
0

دانلود طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری

675 بازدید

انجام هر فعاليت اقتصادي ، مستلزم ايجاد سازوكاري براي نگهداري و ثبت گرد شهاي انواع مالي، اعم از وجوه نقد، اعتبارات، تسهيلات و … است. به اين منظور از فن حسابداري در وهله نخست به عنوان ابزاري براي سنجش عملكرد مالي فعالي تهاي اقتصادي و در مرحله بعد به عنوان مستندي براي اتخاذ تصميمات مديريت عالي در مورد انجام سرمايه گذاري ها يا فعاليتهاي جديد ياد مي شود… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری دنبال نمایید. این فایل شامل 11صفحه و در قالب word ارائه شده است.

طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری

 

 

مشخصات فایل طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری

عنوان: طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 11
حجم فایل : 119 کیلوبایت

بخشی از  طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

انجام هر فعاليت اقتصادي ، مستلزم ايجاد سازوكاري براي نگهداري و ثبت گرد شهاي انواع مالي، اعم از وجوه نقد، اعتبارات، تسهيلات و … است. به اين منظور از فن حسابداري در وهله نخست به عنوان ابزاري براي سنجش عملكرد مالي فعالي تهاي اقتصادي و در مرحله بعد به عنوان مستندي براي اتخاذ تصميمات مديريت عالي در مورد انجام سرمايه گذاري ها يا فعاليتهاي جديد ياد مي شود.

فرايند حسابداري شامل ثبت كليه رويدادهاي مالي، تكميل صورت هاي قانوني از جمله صورتحساب سود و زيان، ترازنامه، ثبت دفاتر قانوني و معين، ارائه گزارش هاي مالي در دوره هاي زماني مشخص به مديريت سازمان و … مي باشد.

تشخيص و ثبت درست وقايع مالي صورت گرفته در سازمان نيازمند دانش و مهارت كافي در زمينه علوم حسابداري است.كسب اين مهارت علاوه بر داشتن اطلاعات نظري در مورد اصول  حسابداري،نيازمند كسب تجربه و آموزشهاي كاربردي در اين زمينه مي باشد. آموزشگاه هاي آزاد حسابداري در اين ميان مي توانند علاوه بر ارائه آموزش هاي نظري و كاربردي در مورد مسائل مختلف حسابداري از حسابداري موسسات بازرگاني و مالي تا سازمانهاي صنعتي، اقدام به آموزش حسابداري به وسيله نرم افزارهاي رايانه اي كه در حال حاضر مورد اقبال روزافزون حسابداران واقع شده است نمايند. همچنين اجراي اين طرح مي تواند زمينه اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي در رشت ههاي حسابداري ، مديريت مالي، مديريت بازرگاني و مهندسي كامپيوتر را فراهم آورد. ضمن اين كه با عنايت به ماهيت امر آموزش مي توان از نيروي كار بانوان متخصص نيز در اين زمينه به نحو شايسته استفاده كرد.

سرمايه گذاري مورد نياز طرح

الف سرمايه ثابت

1- مكان مورد نياز طرح، شامل يك باب ساختمان با كاربري اداري به مساحت تقريبي ٧٥ متر مربع مي باشد كه ارزش هر مترمربع آن چهار ميليون ريال وهزينه كل خريد محل ٣٠٠ ميليون ريال برآورد مي شود…

 

 

فهرست مطالب طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • سرمايه گذاري مورد نياز طرح
  • جدول هزینه های جاری طرح
  • سرمایه در گردش
  • جدول کل هزینه های طرح
  • برآورد هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی
  • درآمد طرح
  • پیش بینی مالی طرح

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2915
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود طرح توجیهی آموزشگاه حسابداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.