0
0

دانلود پاورپوینت مشکلات نوجوانان و جوانان

703 بازدید

نوجوانان معمولا برای رسیدن به استقلال و اثبات توانایی‌های خود خواسته‌هایی دارند که گاه مورد پسند خانواده نیست و پدر و مادرها نمی‌توانند آنها را بپذیرند یا نمی‌دانند با وجود خطرهای موجود، چطور آنها را حل کنند… ادامه این مطلب را در پاورپوینت مشکلات نوجوانان و جوانان دنبال نمایید. این فایل شامل 34 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت مشکلات نوجوانان و جوانان

 

 

 

مشخصات فایل مشکلات نوجوانان و جوانان

عنوان: مشکلات نوجوانان و جوانان
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 34
حجم فایل :  5,13 مگابایت

بخشی از پاورپوینت مشکلات نوجوانان و جوانان را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تعریف مسئله

مسئله از نظر لغوی به معنی مشکل، امر مبهم و مغشوش و آن چیزی است که به راحتی درک نمی شود و حل آن به تفکر و اندیشه نیاز دارد. مسئله زمانی به وجود می آید که پدیده ای پیوند و ارتباط فرد را با خود و دنیای پیرامون بر هم بزند. مسئله موقعیت نگران کننده و اضطراب ایجاد می کند و ارضای نیازهای اساسی عملکرد زیستی – روانی فرد را به مخاطره می اندازد که کارآمدی او را کاهش می دهد.

پرخاشگری

عده ای از روان شناسان بر این عقیده اند که پرخاشگری در انسان منشا غریزی دارد و عوامل دیگر تشدیدکننده ی پرخاشگری هستند. به نظر روان شناسان پرخاشگری مانند سایر شکل های پیچیده رفتار اجتماعی تا حد زیادی از طریق تجربه ی مستقیم یا مشاهده ی رفتار دیگران آموخته می شود. خودکم بینی یا عقده ی حقارت و داشتن احساس های متعدد از جمله احساس نقص بدنی یا کمبود روانی در به وجود آوردن پرخاشگری موثر است.

بالاخره تعصب نیز به خصوص در ایدئولوژیهای مذهبی و سیاسی می تواند موجب خشونت و پرخاشگری شود. عوامل خانوادگی که در بروز پرخاشگری موثرند عبارتنداز: نحوه ی برخورد خانواده با نیازهای کودک و نوجوان، وجود الگوهای نامناسب، تاثیر رفتار پرخاشگرانه، تشویق رفتار پرخاشگرانه، تنبیه والدین و مربیان و بالاخره آشفتگی و ستیز در خانواده را می توان نام برد. از میان عوامل محیطی-اجتماعی-فرهنگی موثر در ایجاد پرخاشگری، زندگی در ارتفاعهای بلند، مصرف مواد مخدر هنجار بودن پرخاشگری، تقویت پرخاشگری به علت ضروریات اجتماعی-فرهنگی، مشاهدات اجتماعی و بالاخره نقش رسانه های گروهی را می توان نام برد…

فهرست مطالب پاورپوینت مشکلات نوجوانان و جوانان, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • اهداف کلی
  • اهداف رفتاری
  • مشکلات روانی عاطفی نوجوانان
  • مشکلات اخلاقی رفتاری نوجوانان
  • نتیجه گیری

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت مشکلات نوجوانان و جوانان را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۹۷۳۶۶۱۴۶ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2485
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت مشکلات نوجوانان و جوانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.