0
0

دانلود پاورپوینت گردش خون

651 بازدید

سیستم باب، به سیستم خونی گفته می شود که در آن، یک سیاهرگ، به شبکه ای مویرگی تبدیل می شود که دوباره به هم پیوسته تا یک سیاهرگ دیگر را به وجود آورند. بین هیپوتالاموس و هیپوفیز پیشین نیز یک سیستم باب، به نام سیستم باب هیپوتالاموس- هیپوفیز وجود دارد که هورمون های هیپوتالاموس را به… ادامه این مطلب مفید را در پاورپوینت گردش خون دنبال نمایید. این فایل شامل 40 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت گردش خون

 

 

مشخصات فایل گردش خون

عنوان: گردش خون
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 40
حجم فایل :  1,22 مگابایت

بخشی از پاورپوینت گردش خون را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

گردش خون باب جگر

سیستم باب، به سیستم خونی گفته می شود که در آن، یک سیاهرگ، به شبکه ای مویرگی تبدیل می شود که دوباره به هم پیوسته تا یک سیاهرگ دیگر را به وجود آورند. بین هیپوتالاموس و هیپوفیز پیشین نیز یک سیستم باب، به نام سیستم باب هیپوتالاموس- هیپوفیز وجود دارد که هورمون های هیپوتالاموس را به سلول های هیپوفیز می رساند.

دستگاه لیمفاوی

دستگاه لیمفاوی، از رگ های لیمفاوی و بافت های لیمفاوی تشکیل شده است و همراه با سیاهرگ های بدن در کنترل فشار مایع بین بافتی، دخالت دارد. بافت های لیمفاوی، درون اندام های بدن، پراکنده اند و یا به شکل گره های (غده های) لیمفاوی، لوزه ها، تیموس و طحال دیده می شوند.

طحال

طحال، اندامی لیمفاوی است که به سیستم گردش خون وابسته است. طحال، به معده چسبیده و شکل آن بین گونه ها متفاوت است. مهمترین کار طحال، فاگوسیتوز کردن باکتری ها، پلاکت ها و گلبول های قرمز فرسودۀ خون است. طحال، جایگاه تکثیر پلاسماسل ها نیز هست.

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت گردش خون را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=2135
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت گردش خون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.