0
0

دانلود پاورپوینت نقش تغذیه در بیماریهای روانی

647 بازدید

بسیاری از مواد مغذی مثل ویتامین ها و مواد معدنی به صورت مستقیم عملکردهای ذهن و قدرت های شناختی که به Cognitive performance مشهورند، تاثیر می گذارند.گاهی دیده اید وقتی روی ناخن ها لکه های سفید پیدا می شود، برخی می گویند حتما کلسیم یا روی بدن کم شده؟ یا… ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت نقش تغذیه در بیماریهای روانی دنبال نمایید. این فایل شامل 22 اسلاید و در قالب powerpoint می باشد.

پاورپوینت نقش تغذیه در بیماریهای روانی

 

مشخصات فایل نقش تغذیه در بیماریهای روانی

عنوان: نقش تغذیه در بیماریهای روانی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 22
حجم فایل :  3,29 مگابایت

بخشی از پاورپوینت نقش تغذیه در بیماریهای روانی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

ارتباط بین رژیم غذایی مناسب و حالات روحی و روانی ارتباطی دو طرفه می باشد. کمبود مواد مغذی مانند اسیدهای چرب امگا 3، آهن، مس، روی و ویتامین‌های گروه B می‌تواند قبل از اینکه منجر به علایم بالینی شوند، فرد را  در معرض بیماری‌های روحی و روانی قرار دهند.

از طرف دیگر از عوارض جانبی برخی داروهای مورد استفاده در درمان بیماری‌‌های روانی ایجاد کمبود‌‌های تغذیه‌ای است که به نوبه خود میتواند وضعیت بیماری فرد را تشدید نماید. متاسفانه اختلالات روحی و روانی مانند سایر بیماری‌‌ها به سرعت تشخیص داده نمی‌شوند و ممکن است علایم واضح و مشخصی نداشته باشند اما با دریافت تاریخچه رژیم غذایی فرد مشکوک و شناخت عادات غذایی و انجام ازمایش‌‌های شیمیایی م‌یتوان کمبودهای رژیمی را اصلاح و وضعیت روانی فرد را بهبود بخشید…

سلامت دستگاه گوارش و سلامت روان

جالب است بدانید که دستگاه گوارش  دارای تعداد زیادی سلول عصبی می باشد به طوری که به آن مغز دوم نیز می‌گویند.  همان طور که عوامل روحی و روانی زمان انتقال مواد در لوله گوارش را تحت تاثیر قرار می‌دهند. باکتری‌هایی که در لوله گوارش نیز زندگی می‌کنند به وسیله مواد تولیدیشان می‌توانند بر عملکرد مغز و رفتار اثر بگذارند.عفونت‌های دستگاه گوارش همراه با میکروارگانسیم‌های مضر می‌توانند با افزایش نفوذپذیری غشای دستگاه گوارش به عوامل بیماری‌زا عملکرد مغز را تخت تاثیر قرار دهند.بنابراین مصرف پرو بیوتیک‌ها و پربیوتیک‌ها جهت تامین سلامت دستگاه گوارش و سیستم عصبی می‌تواند مفید واقع شود…

فهرست مطالب پاورپوینت نقش تغذیه در بیماریهای روانی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • سلامت دستگاه گوارش و سلامت روان
  • تنظیم قندخون
  • اسیدهای چرب رژیمی
  • فیتوكمیكال‌ها
  • روی
  • آهن
  • فولیک اسید
  • ویتامین D

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت نقش تغذیه در بیماریهای روانی را به قیمت 5900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1841
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت نقش تغذیه در بیماریهای روانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.