در پژوهش حاضر سعي شده است تعريفي جامع از مفهوم صنعت حلال ارائه گردد، شامل كالاهاي حلال و اينكه در حال حاضر دامنه برند حلال گستره بسيار وسيعي از فعاليتهاي اقتصادي از جمله توليدات دارويي، آرايشي، بهداشتي، منسوجات، پوشاك، چرم و … ادامه این تحقیق جامع و مفید را در پروژه صنعت حلال دنبال نمایید. این فایل شامل 77 صفحه و در قالب word می باشد.
مشخصات فایل صنعت حلال
عنوان: صنعت حلال
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 77
حجم فایل : 360 کیلوبایت
بخشی از پروژه صنعت حلال را در ادامه مشاهده خواهید نمود.
مقدمه
در ميان افزايش تقاضاي مسلمانان و غير مسلمانان براي غذاي حلال، عرضه غذاي حلال در سراسر اروپا به يك روند عادي و در حال رشد تبديل شده به طوريكه تعداد فروشگاه هاي زنجيره اي كه غذاي مطـابق بـا موازين شرعي ارائه مي دهند افزايش يافته است. “فريت ون ديجك” معاون اجرايي رئيس شركت نستله به عنوان بزرگ ترين گروه غذايي جهان اظهار كـرد: محصولات غذايي نستله كه با مهر حلال ارائه مي شوند…
اهداف و دیدگاهها
در بین کشورهای مسلمان، مالزی در بحث غذای حلال پیشگام است، و ایران نیز در میان ۱۵ کشور اسلامی عضو، از پتانسیل خوبی برای این اقدام برخوردار است. نمایشگاه و همایشهای بینالمللی حلال برای معرفی ظرفیتهای عظیم تولیدات محصولات حلال و برای آشنایی و تجارت متقابل بنگاههای اقتصادی برگزار میشود…
بازار حلال اروپا
بازار محصولات غذایی حلال در اروپا دارای ارزشی معادل با ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است که این میزان شامل گوشت، غذای تازه و غذای بستهبندی شده میباشد، که این میزان با حجم بازار جهانی با ارزشی نزدیک به ۶۴۰ میلیارد دلار هنوز فاصله دارد. از همین رو منافع مالی و ارزش رو به رشد صنعت غذایی حلال موجب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان صنایع غذایی اروپا توجه جدی به آن داشنه باشند و بخشی از محصولات خود را به محصولات غذایی حلال اختصاص دهند که این امر میتواند پاسخگوی نیاز مسلمانان در غرب و مسافران مسلمان و حتی جمعیت از غیر مسلمانان علاقهمند به این محصولات باشد…
فهرست مطالب پروژه 7p, در ادامه قابل مشاهده می باشد.
- چكيده
- مقدمه
- اهداف و دیدگاهها
- حوزههای محصولات حلال
- دورنمای تجارت غذای حلال در جهان
- ورود کشورهای غیر مسلمان به غذای حلال
- بازار حلال اروپا
- افزایش تمایل به استفاده از غذای حلال
- فیلیپین
- ایتالیا
- بریتانیا
- فرانسه
- آلاسکا
- نستله
- مفهوم صنعت حلال
- بازارهاي بالقوه غذاهاي حلال
- برخي از اقدامات کشورهاي آسيايي جهت توسعه برندحلال
- غذاي حلال و جايگاه ايران
- چالشها
- پیشنهادها و راهکارهاي توسعه برند حلال
- عرصههای ديگر حلال
- «حلال» ايران با برند مالزي
- موانع گسترش برند حلال
- بستهبندی و برچسب زدن
- راهکار GS1 برای محصولات حلال
- سابقه صدور گواهينامه حلال٤P3F
- شوراي جهاني حلال
- مركز تحقيقات و اطلاع رساني اتاق اسلامي
- معرفی استاندارد حلال، مفاهیم و فعالیت های مرتبط با آن
- استاندارد حلال چیست ؟
- ضرورت تدوین استانداردجهانی حلال چیست ؟
- حوزههای محصولات حلال شامل چه بخشهایی است ؟
- سازمان ملی استاندارد ایران در این زمینه چه اقداماتی داشته است؟
- هدف از اجرای استانداردهای حلال چیست؟
- ارزش اقتصادی بازار حلال چه میزان است ؟
- لزوم استانداردسازي ٢ P P9Fبرند حلال
- بررسي بازار محصولات حلال در دنيا
- بررسي توليدكنندگان غذاي حلال در دنيا
- وضعيت صنعت حلال در ايران
- استانداردهای غذای حلال
- کلیات اصول استاندارد “حلال” در خدمات حمل و نقل
- کلیات اصول استاندارد حلال در تجارت عمومی و کسب و کار
- کلیات اصول استاندارد “حلال” در توریسم
- نگاهی به صنعت غذایی حلال
- گواهی حلال چرا آمد؟
- سازمان غذا و دارو، تنها صادر کننده گواهی حلال
- اقتصاد و گواهی حلال
- چرایی نبود لوگوی حلال روی برخی محصولات غذایی
- ضرورت ورود لوگوی حلال ایران به بازار جهانی
- آدامس های الکلی که الکلی نیستند
- ردیابی منشاء خوکی ژلاتین ها
- صادرات راهی برای معرفی هرچه بیشتر نشان حلال ایران
- نگاهی به وضعیت گوشت و غذای حلال در کشور مالزی
- تبدیل مالزی به مرکز گوشت حلال دنیا بر اساس ارزیابی SWOT
- آشنایی با کشور مالزی
- وضعیت صنعت غذای حلال در آسیا
- کشورهای اسلامی
- محبوبیت گوشت حلال میان غیرمسلمانان
- گوشت حلال در مالزی
- چالش های مالزی برای تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده گوشت حلال
- نتیجهگیری
- منابع
در صورت تمایل شما می توانید پروژه صنعت حلال را به قیمت 12900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.