0
0

دانلود پاورپوینت سیاره ها

932 بازدید

در جهان هستی میلیاردها کهکشان ، ستاره و سیاره وجود دارد. کره زمین هم که ما در آن زندگی می کنیم یکی از این میلیاردها سیاره عالم هستی است.کره زمین ما در کهکشان راه شیری و در مجموعه ای به نام منظومه خورشیدی قرار دارد… ادامه این مطلب ارزشمند را در پاورپوینت سیاره ها دنبال نمایید. این فایل شامل 29 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت سیاره ها

 

مشخصات فایل سیاره ها

عنوان: سیاره ها
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 29
حجم فایل :  10,9 مگابایت

بخشی از پاورپوینت سیاره ها را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

سیاره چیست؟

به ۹ کره که گرد خورشید می چرخند سیاره می گویند . سیاره ها به دو دسته تقسیم می شوند که این دو دسته عبارت اند از :—سیارات داخلی ( زمین مانند )

—سیارات خارجی ( مشتری مانند )- سیارات داخلی و خارجی به چه سیاراتی می گویند ؟- به عطارد، زهره، زمین ومریخ که به خورشید نزدیک هستند سیارات داخلی و به مشتری، زحل، نپتون واورانوس را سیارات خارجی   می گویند. سیاره پلوتون نه جزء سیارات داخلی و نه جزء سیارات خارجی محسوب میشود.

حرکت سیارات

حرکتهای اجسام در فضا ، به علت کشش گرانشی میان آنهاست. اجرام کوچکتر مایلند که به طرف اجسام با جرم بیشتر حرکت کنند. در میان اجسام منظومه شمسی ، خورشید بزرگترین جرم را داراست. از این رو ، تمام سیارات به طرف خورشید که در مرکز منظومه شمسی است، کشیده می‌شوند.

تاریخچه

یکی از اندیشمندان قرن دوم بعد از میلاد ، به نام بطلیموس که در اسکندریه مصر زندگی می کرد. بر آن شد که نقشه حرکت سیارات را ترسیم کند. وی برای توصیف حرکت سیارات ، از یک الگوی ریاضی استفاده کرد…

کهکشان راه شیری

در شبی تاریک و صاف ، ستارگان چنان می‌درخشند که گویی می‌توان با دست آنها را لمس کرد. در واقع بیشتر ستارگان قابل دید برای چشم غیر مسلح ، در محدوده یک هزار سال نوری واقع هستند. گذشته از ستارگان چشمک زن ، نواری مه مانند و کم نور در سرتاسر آسمان کشیده شده است که به آن راه شیری می‌گوییم. این مه حفره فام ، دهها هزار سال نوری با ما فاصله دارد. با دوربین دو چشمی یا تلسکوپ کوچک ، به صورت اجتماع انبوهی از هزاران هزار ستاره کم نور دیده می‌شود. گرچه این ستارگان بسیار دور دست هستند، ولی مجموع نور آنها را می‌توان با چشم دید…

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت سیاره ها, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • سیاره چیست؟
  • حرکت سیارات
  • کهکشان راه شیری
  • ورقه های زمین چطور حرکت می کنند
  • آتشفشان

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت سیاره ها را به قیمت 4900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1534
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت سیاره ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.