0
0

دانلود پاورپوینت شوت بسکتبال

716 بازدید

شوت كردن بسمت سبد ، هدف نهايي تمام حركات و مهارتهاي بازي است. يك بازيكن بدون تسلط بر مهارت شوت ، يك بازيكن كامل نيست زيرا قادر به امتياز آوردن نخواهد بود… ادامه این مطلب مفید را در پاورپوینت شوت بسکتبال که توسط فراپروژه تنظیم گردیده است دنبال نمایید. این فایل شامل 26 اسلاید و در قالب powerpoint می باشد.

پاورپوینت شوت بسکتبال

مشخصات فایل شوت بسکتبال

عنوان: شوت بسکتبال
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 26
حجم فایل :  419 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت شوت بسکتبال را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

انواع شوت عبارتند از :

1- شوت ثابت

2- شوت جفت

3- شوت از زير سبد

4- شوت واليبالي

5- شوت پنالتي…

1- شوت ثابت :

 از آنجا كه دفاع از اين شوت ساده تر است ، بيشتر در مواقع پرتاب آزاد يا پنالتي از آن استفاده مي شود و خود انواع مختلفي دارد كه عبارتند از :

الف-شوت دو دستي از سينه Two-handed set shot)

rom chest)

ب-شوت دو دستي از بالاي سر Two-handed set shot)

from over head)

ج-شوت يك دست (One handed set shot)

الف-شوت دو دستي از سينه

اين شوت در قديم رايج بوده ولي امروزه تقريبا منسوخ شده است. شرايط توپ در اين شوت شبيه پاس دو دستي از سينه است. دست در پهلوهاي توپ طوري قرار مي گيرد كه انگشتان شست كمي متمايل به قسمت عقب توپ باشند. پاها به اندازه عرض شانه باز و بصورت موازي هستند. البته مي توان يك پا را جلوتر از ديگري قرار داد. پرتاب بوسيله حركت سريع آرنج ها ، مچ و انگشتان صورت مي گيرد. بطوريكه انگشت شست و سبابه در آخرين مرحله از توپ جدا مي شوند…

ب-شوت دو دستي از بالاي سر 

استفاده از اين شوت نيز امروزه منسوخ شده است. روش اين شوت مشابه پاس دو دستي از بالاي سر است. با اين تفاوت كه توپ با قوس بطرف حلقه پرتاب مي گردد…

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت شوت بسکتبال را به قیمت 20900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=1301
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت شوت بسکتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.