0
0

دانلود مقاله کارگاه تاسیسات شهری

650 بازدید

در زیر ساختمان ها و خیابانهای یک شهر امروزی ،شبکه ای متشکل از دیوارها،ستون ها،کابلها، لوله هاو تونلها وجود داردکه همگی آنها برای برآورده کردن نیازهای اساسی ساکنان شهر لازم هستند.همان طور که دیوارها و ستونها، ساختمانهای شهر،پلها و برجها را برپا می دارند… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در مقاله کارگاه تاسیسات شهری دنبال نمایید. این فایل شامل 60 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

مقاله کارگاه تاسیسات شهری

مشخصات فایل کارگاه تاسیسات شهری

عنوان: کارگاه تاسیسات شهری
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 60
حجم فایل : 4,26 مگابایت

بخشی از  مقاله کارگاه تاسیسات شهری را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

فصل اول : طرح تحقیق

*  بیان مسئله :

در زیر ساختمان ها و خیابانهای یک شهر امروزی ،شبکه ای متشکل از دیوارها،ستون ها،کابلها، لوله هاو تونلها وجود داردکه همگی آنها برای برآورده کردن نیازهای اساسی ساکنان شهر لازم هستند.همان طور که دیوارها و ستونها، ساختمانهای شهر،پلها و برجها را برپا می دارند،لوله ها، کابلهاو تونلها نیز نیازهای اساسی زندگی از قبیل آب، برق و گاز را تامین می کنند.

هر چه شهر بزرگتر باشد این شبکه پیچیده تر می گردد.چون این شبکه بزرگ به ندرت دیده میشود،تصور پیچیدگی اش دشوار است و کارایی اش را همواره به سختی می توان فهمید.تا زمانی که یک کابل برق قطع نشود یا یک شاه لوله نترکد ما به گستردگی وابستگیمان به این شبکه وسیع پی نخواهیم برد.بنابر این در این پروزه سعی ما بر این است که بررسی و شناخت تجهیزات شبکه برق رسانی-آب و فاضلاب و تعیین استانداردهایی که جهت استقرار این تاسیسات وجود دارد مورد بررسی قرار گیرد.

* هدف مساله:

همانگونه که فضای توده های ساختمانی در بر دارنده سازه هایی برای تحمل بار آنهاست، فضای

خیابان ها و پیاده روها نیز دارای شبکه هایی است که برای خدمات رسانی به مردم لازم است .

شبکه های اساسی که ما آنها را ((شبکه های خدماتی)) می نامیم شامل شبکه آبرسانی،انتقال فاضلاب، شبکه زه کشی، انتقال برق و بخارو گاز و شبکه ارتباطی تلفنی است.

   با توجه به این مسائل، هدف از بررسی تاسیسات و تجهیزات محله مورد مطالعه شناخت دقیق هر یک از تاسیسات شهری بویژه تاسیسات برق می باشد و اینکه آیا این تاسیسات جوابگوی نیاز ساکنین محله مورد نظر است یا خیر؟

* ضرورت مسئله :

با توجه به اینکه برق یکی از نیازهای اساسی انسانها است ، رسیدگی به این نیاز باید  اولویت قرار گیرد . از این رو باید دقت شود تا تاسیسات مورد استفاده برق از استاندارد کافی برخوردار باشند .به همین دلیل سعی می کنیم تا در این تحقیق به شناسایی و بررسی تاسیسات برق منطقه 8 بپردازیم .

 

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید مقاله کارگاه تاسیسات شهری را به قیمت 14900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=9359
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود مقاله کارگاه تاسیسات شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.