خرداد
۶
۱۴۰۰

دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی)

دیجیتالیزه شدن (یا رقومی شدن ) داستان امروز همه شرکتها و سازمانهایی است که به دنبال سازماندهی بیشتر داراییهای خود هستند، یکی از این دارایی ها نیز اسناد کاغذی است . با توجه به تغییرات چشمگیر ‌روشهای تولید و نگهداری دیتا در دنیا و به تبع آن در ایران… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی) دنبال نمایید. این فایل شامل ۵۲ اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی)

مشخصات فایل سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی)

عنوان: سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی)
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : ۵۲
حجم فایل :  ۴۰۷ کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی) را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

اسلاید اول

مقدمه

دیجیتالیزه شدن (یا رقومی شدن ) داستان امروز همه شرکتها و سازمانهایی است که به دنبال سازماندهی بیشتر داراییهای خود هستند، یکی از این دارایی ها نیز اسناد کاغذی است . با توجه به تغییرات چشمگیر ‌روشهای تولید و نگهداری دیتا در دنیا و به تبع آن در ایران ، چنین تغییر رویکردی، راهکارهای جدیدی می طلبد و ابعاد گوناگونی نیز دارد که به بخشی از آن در این مستند پرداخته ایم .

لذا ، این مجموعه جهت راهنمایی بیشتر کارشناسان و سازمانهایی تهیه شده است که به دنبال تهیه و راه اندازی سیستم های مدیریت اسناد الکترونیک می باشند.

در این مستند گرایش خاصی به هیچ نرم افزار و یا Brand وجود ندارد و صرفا راهکار مورد بررسی قرار می گیرد .( Solution)

اسلاید دوم

DMS چیست ؟ (Document Management System )

DMS یک مجموعه از سیستم های کامپیوتری و یا  برنامه هاست که مدیریت اسناد الکترونیک ، عکس ها و انواع داکیومنت ها را بر عهده دارد .

در واقع سرویس مدیریت اسناد یک راهکار الکترونیک برای کمک به سازمانها جهت ساده سازی فرایند های مدیریت اسنادشان است .

این سرویس شامل اسکن اسناد ، ذخیره سازی ، بازیابی ، اشتراک گذاری ، ردیابی ، بازبینی و اصلاح ، توزیع اسناد و همچنین دیتاهای داخل آنهاست .

اسلاید سوم

کارکردهای اصلی سیستم :

  • ذخیره اسناد و متا دیتاهای هر سند
  • ایندکس گذاری
  • ذخیره و بازیابی محتوای اسناد
  • امکانات امنیتی
  • ایجاد همکاری و هماهنگی
  • حفظ تاریخچه نسخ و ورژنهای اسناد

 

 

 

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی), در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • DMS چیست
  • کارکردهای اصلی سیستم
  • اهمیت استفاده از آرشیو الکترونیکی
  • تهیه سیستم یا سرویس
  • توجه به ۴ مرحله اصلی در برنامه ریزی
  • رویکرد دو سویه به بلوغ سازمان
  • سوالات اساسی قبل از پیاده سازی سیستم نرم افزاری
  • پیاده سازی فرایندها
  • قابلیت های کلیدی نرم افزار در بخش محتوا
  • قابلیت های کلیدی سخت افزار
  • معماری عمومی و اولیه سیستم
  • برآورد حجم و هزینه
  • چالش های اصلی
  • پیامدهای معماری نادرست
  • فواید سیستم مدیریت اسناد
  • مزایای ملموس
  • مزایای ناملموس
  • انواع سیستم های مدیریت اسناد:
  • قابلیت Check-in و Check-out اسناد
  • مقایسه اسناد
  • قابلیت انتشار در وب
  • مکانیزه سازی جریان کاری
  •  یکپارچگی با ایمیل
  •  بازیابی اسناد
  • توانایی های یک DMS
  • مولفه های یک DMS
  • مدیریت اسناد در سطح سازمانی
  • استراتژی DMS

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی) را به قیمت ۱۶۹۰۰ تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۸۲۳۳۳۰۷۰ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.




فرستادن دیدگاه

رشته تحصیلی

تازه ترین مطالب

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت