0
0

دانلود پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی

671 بازدید

حساب مستقل وجوه درآمد هاي اختصاصي يکي از حسابهاي مستقل وجوه دولتي است که در اجراي فعاليتهاي از نوع دولتي (غير بازرگاني ) وزارتخانه ها و مؤسسات دولتي مورد استفاده قرار مي گيرد . از آنجا که حساب مستقل وجوه رآمد اختصاصي… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی دنبال نمایید. این فایل شامل 32 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی

مشخصات فایل حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی

عنوان: حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 32
حجم فایل :  407 کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مقدمه

حساب مستقل وجوه درآمد هاي اختصاصي يکي از حسابهاي مستقل وجوه دولتي است که در اجراي فعاليتهاي از نوع دولتي (غير بازرگاني ) وزارتخانه ها و مؤسسات دولتي مورد استفاده قرار مي گيرد . از آنجا که حساب مستقل وجوه رآمد اختصاصي از دسته حسابهاي مستقل وجوه دولتي بوده و براي نگهداري حساب منابع مالي خاصي که براي تأمين هزينه هاي مشخصي مورد استفاده قرار مي گيرد ، در اغلب موارد مشابه حساب مستقل وجوه اعتبارات جاري (اعتبارات هزينه اي) است.

مأموريت حساب مستقل وجوه اختصاصي

مباني نظري حسابداري و گزارشگري مالي دولتي ر تحقق و ارتقاي سطح مسئوليت پاسخگوئي سيستم حسابداري و گزارشگري مالي و دولتي تأکيد داشته و حسابداري را ابزار مناسبي جهت اداي مسئوليت پاسخگوئي مقامات  منتخب و يا منصوب دولتي مي داند .

بر اساس اين رويکرد و بر مبناي ويژگيهاي کنترلي محيط فعاليتهاي از نوع دولتي ( غير بازرگاني ) از سيستم حسابداري حسابهاي مستقل استفاده مي شود . در اين سيستم ، به منظور شفافيت مسئوليت پاسخگوئي مقامات مصرف کننده منابع و حصول اطمينان از مصرف منابع مالي در جهت اهداف تعيين شده ، حساب منابع مالي که براي تحقق اهداف معييني تخصيص مي يابد ، جداگانه نگهداري مي شود .

در ساختار حسابهاي مستقل وجوه دولتي که مسئوليت نگهداري حسابهاي منابع مالي مورد مصرف براي اجراي برنامه ها و فعاليتهاي از نوع دولتي (غير انتفاعي ) را به عهده دارد ، حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصي نيز از جايگاه در خور ملاحظه اي بر خوردار است . حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصي در دولت و واحد هاي تابعه آن (وزارتخانه ها و مؤسسات دولتي )مسئوليت نگهداري حساب نوعي از منابع مالي را به عهده دارد که براي تأمين هزينه هاي خاص برنامه ها و فعاليتهاي دستگاههاي اجرائي ، مورد استفاده قرار مي گيرد . با اين ترتيب مأموريت اين حساب مستقل به عنوان يک مرکز درآمد و هزينه مشخص در دستگاه اجرائي ، نگهداري حساب و ارائه گزارشهاي مالي جداگانه براي تحصيل و مصرف درآمدهاي خاصي است که براي اجراي فعاليتها و برنامه هاي مشخصي ، تخصيص مي يابد.

 

فهرست مطالب پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • مأموريت حساب مستقل وجوه اختصاصي
  • منابع مالي و ويژگيهاي حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصي
  • حسابداري و کنترل بودجه اي
  • منابع مالي و ويژگي هاي حساب مستقل وجوه در آمد اختصاصي
  • تفاوت و مقایسه درآمد اختصاصی و درآمد عمومی
  • مبناي حسابداري
  • تنظيم بودجه متغير
  • تخصيص اعتبار
  • عمليات حسابداري حساب مستقل وجوه در آمد اختصاصي

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی را به قیمت 15900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=8118
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت حساب مستقل وجوه درآمد اختصاصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.