دی
۲۴
۱۳۹۹

دانلود پاورپوینت تقویت عضلات شکم

„اگر برای مدتی طولانی از لحاظ جسمی فعال نبوده‌اید یا دچار مشکلات کمر و پشت یا بیماری‌های پزشکی دیگر هستید، پیش از انجام این برنامه‌های ورزشی بهتر است با پزشکتان مشورت کنید. اولین قدم برای شروع ورزش‌های تقویت عضلات شکم و … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت تقویت عضلات شکم دنبال نمایید. این فایل شامل ۲۰ اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت تقویت عضلات شکم

مشخصات فایل تقویت عضلات شکم

عنوان: تقویت عضلات شکم
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : ۲۰
حجم فایل :  ۹۲۴ کیلوبایت

بخشی از پاورپوینت تقویت عضلات شکم را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

 حرکتV

„عضلات هدف: راست شکمی و عرضی شکم

„„حالت شروع: بر روی نیمکت یا کف اتاق با زانوهای خمیده و دست های باز شده به سمت سقف به پشت دراز بکشید.سرباید در حالت خنثی باشد و فضایی ما بین چانه و سینه وجود داشته باشد.با تمایل چانه و سینه به سمت بالا، عضلات شکم را منقبض کنید و شانه ها را از کف اتاق یا نیمکت بلند کنید. همچنین پاهای خود را به سمت بالا و سقف بلند کنید و سعی کنید پاهای خود را با دستتان لمس کنید.به حالت اول برگردید.

زیر شکم خلبانی برای تقویت عضلات شکم

„عضلات هدف:زیر شکم و راسته شکمی

„میله بارفیکس را محکم گرفته و با دست های کاملا” کشیده و راست از آن آویزان شوید. زانو هایتان را به سمت بالا آورده و تا حدود سینه بالا ببرید و  به آرامی پاها را پایین بیاورید.بازگشت به حالت شروع.به یاد داشته باشید سر و پشت را به حالت خنثی نگه دارید. در طول انجام کل حرکت شکم را محکم نگه بدارید.

بالا آوردن یک پا

„عضلات هدف:  راسته شکمی

„„حالت شروع: دست های خود را از قسمت آرنج و ساعد بر روی زمین گذاشته و نوک پنجه پاها با زمین در تماس باشد.یک بار یکی از پاها را از زمین به سمت بالا از پشت بلند کرده و سپس به حالت شروع برگردانید.پا باید تا حدو کمر بلند شود. از آن بالاتر نرود.حال نوبت پای دیگر است. همین حرکت را با پای دیگر انجام دهید.این حرکت را به تعداد دلخواه و به صورت متناوبی انجام دهید.

لمس انگشتان پا

„عضلات هدف: راسته شکمی، مورب شکمی و عرضی شکم

„„حالت شروع: با پاهای بالا آورده شده به پشت روی نیمکت یا کف اتاق  دراز بکشید. سر باید در حالت خنثی و فاصله ای باید مابین سر و چانه وجود داشته باشد.با انقباض عضلات شکم و بالا آوردن شانه ها از روی زمین یا نیمکت، چانه و سینه را به سمت سقف بالا آورید. یک دست را بالا آورده و به سمت پای مخالف ببرید. به حالت شروع برگردید و حرکت را با دست دیگر انجام دهید.به یاد داشته باشید سر و پشت را در حالت خنثی نگه دارید. حرکت بیش از حد باز شدن یا خم شدن می توانند آسیب زا باشند. برای افزایش مقاومت توپ طبی را با دست های خود نگه دارید. برای کاهش مقاومت حالت دست ها نزدیک تر به بدن می باشد.

فهرست مطالب پاورپوینت تقویت عضلات شکم, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  •  حرکتV
  • زیر شکم خلبانی برای تقویت عضلات شکم
  • بالا آوردن یک پا
  • لمس انگشتان پا
  •  قیچی کرانچ معکوس
  • بالا آوردن یک پا
  • خم شدن به طرفین
  •  تقویت عضلات شکم با حرکت قیچی
  • خم شدن جانبی
  • دوچرخه هوایی برای تقویت عضلات شکم
  • دراز و نشست ساده
  • دراز و نشست روی توپ
  • دراز و نشست معکوس
  • دراز و نشست با بازوهای کشیده
  • شنا رفتن روی آرنج دست و پنجه پا
  • Leg Drops
  • Teaser

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت تقویت عضلات شکم را به قیمت ۱۵۹۰۰ تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۸۲۳۳۳۰۷۰ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.




فرستادن دیدگاه

رشته تحصیلی

تازه ترین مطالب

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت