0
0

دانلود پاورپوینت سوئیس

691 بازدید

 سوئیس کشوری در اروپای غربی با کوه ها و دریاچه های فراوان است. بانک این کشور شهرت جهانی نه تنها عضو اتحادیه اروپا و عضو سازمان ملل نیز نمی باشد. پس از مطالعه این بخش، دانشجو قادر خواهد بود – نقشه و پرچم سوئیس را بشناسد… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت سوئیس دنبال نمایید. این فایل شامل 27 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت سوئیس

مشخصات فایل سوئیس

عنوان: سوئیس
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 27
حجم فایل :  9,64 مگابایت

بخشی از پاورپوینت سوئیس را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

سوئیس

 جغرافيا

 سوئیس کشوری محصور در خشکی و در اروپای مرکزی واقع شده است. از غرب با فرانسه، از جنوب با ایتالیا، از شرق با اتریش و لیختن اشتاین و از شمال با آلمان مرز مشترک دارد. آب و هوای معتدلی دارد اما بسته به ارتفاع، تغییرات اقلیمی هم دارد. سوئیس زمستانهایی سرد، ابری، بارانی / برفی و تابستانهایی خنک مایل به گرم، ابری، شرجی همراه با بارش های گاه به گاه دارد و این کشور به داشتن کوهستانهایی چون «آلپ در جنوب و جورا در شمال غرب) مشهور است اما در عین حال فلانی از تپه های شیب دار، دشتها و دریاچه های بزرگ را دارا می باشد. بالاترین ارتفاع از سطح دریا مربوط به دوفورس پیتز (۶۳۴ ۴۰ متر) است در حالی که دریاچه ماجیوره تنها ۱۹۵ متر بالاتر از سطح دریاست.

 پایتخت این کشور برن نام دارد، حکومت ان جمهوری فدرال است و مساحتی معادل ۲۸۵ و ۴۱ کیلومتر مربع را در بر می گیرد، طبق سرشماری سال ۲۰۰۶، جمعیت این کشور ۳۷۰و۴۸۹ و ۷ نفر بوده است.

 در این کشور به زبان های آلمانی – سوئیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، لمبارد و رومانش تکلم می شود.

 بیشتر گروه های مذهبی پروتستان ها و کاتولیک های رومی هستند که تقریبا سهم جمعیتی یکسانی دارند. 2% را هم یهودیان تشکیل می دهند.

مختصری از تاریخ سوئیس

  • پس از سرنگونی امپراتوری روم، سوئیس با هجوم قبایل آلمانی از سمت شمال وغرب این کشور، مواجه شد. برخی قبایل مانند آلمانی در مرکز و شمال شرق سوئیس و بورگوندی ها که غرب این کشور را اداره می کردند، در این کشور ساکن شدند. در سال ۸۰۰ این کشور بخشی از امپراتوری شارلمان شد. چندی بعد به عنوان جزئی ناچیز و کوچک از دارایی کشیشان، تحت حاکمیت امپراتوران روم مقدس قرار گرفت .
  • کشوری که ساکنینش از همان ابتدا سوئیسی با سلت های سوئیسی بودند و قلمرویی که سوئیس مدرن را در بر می گرفت، در قرن اول قبل از میلاد تحت سلطه رومیها در أمد و تا قرن چهارم پس از میلاد، به عنوان یک ایالت رومی باقی ماند. تحت نفوذ رومیها تمدن و تجارت رشد روز افزونی پیدا کرد. شهرهای مهم مثل ژنو، پازل و زوریخ از طریق راه های نظامی به هم مرتبط شدند و به عنوان شاهرگ تجاری بین روم و قبایل شمالی نیز عمل می کردند.
  • با گشایش مسیر جدید و مهم تجاری شمال جنوب از خلال رشته کوه های آلپ در اوایل قرن ۱۳، حاکمان امپراتوری به دره های کوهستانی دور دست در سوئیس، توجه و اهمیت بیشتری نشان دادند که تحت حکمرانی مستقیم امپراتوری، تا حدی از استقلال برخوردار شدند، پیرو مرگ امپراتور روم مقدس در سال ۱۲۹۱، خانواده های حاکم از اوری، شوئیز و آنتروالدن” به دلیل هراسی که از بروز شورشهای عمومی داشتند برای حفظ صلح عمومی و حمایت دو جانبه از حکومت های خود مختار و مستقل و قوانین قضایی، منشوری را امضا کردند سالروز امضای این منشور (اول اوت ۱۲۹۱) امروزه به عنوان روز ملی در سوئیس جشن گرفته می شود.
  • بین سال های ۱۳۱۵ و ۱۳۸۸ کنفدراسیون سوئیس سه شکست را بر هابس بورگیها تحمیل کردند، در طول این دوره، ۵ مکان دیگر (به زبان امروزی بخش) به ۳ مکان اولیهی کنفدراسیون سوئیس ملحق شدند. همگام با این شاهکار کنفدراسیون سوئیس به طور مستمر، با تجهیزات نظامی، مرزهای خود را گسترش می داد و بدین ترتیب در سال ۱۴۹۹ از امپراتوری روم مقدس، رسما استقلال یافتند. آنها در سال ۱۵۱۵ به همراه فرانسوی ها و ونیزی ها در نزدیکی میلان، سیاست های توسعه طلبانه را محکوم کردند. پس از آن کنفدراسیون سوئیس به اتحادیه های متشکل از ۱۳ بخش و یک شورا به همراه جلسات منظم که قلمروهای مربوطه را اداره می کرد، تبدیل شد. پس از آن برای قرنها سربازان مزدبگیر سوئیسی در دیگر ارتش ها خدمت کردند: محافظان پاپ از نشانه های همین سنت هستند.

 

فهرست مطالب پاورپوینت سوئیس, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  •  جغرافيا
  • مختصری از تاریخ سوئیس
  • فرهنگ
  • مقاصد گردشگری

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت سوئیس را به قیمت 14900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=7997
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت سوئیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.