آذر
۹
۱۳۹۹

دانلود پاورپوینت ورزش در آب

سیستم قلبی- عروقی مقاوم، ماهیچه های نیرومند و پرتوان، انعطاف پذیری، هماهنگی، چالاکی و تعادل همه از اجزاء تشکیل دهنده جسمی متناسب و سالم هستند که با پرداختن به ورزش در آب به دست می آیند و تقویت میشوند…پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت ورزش در آب دنبال نمایید. این فایل شامل ۲۴ اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت ورزش در آب

مشخصات فایل ورزش در آب

عنوان: ورزش در آب
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : ۲۴
حجم فایل :  ۱,۹۴ مگابایت

بخشی از پاورپوینت ورزش در آب را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

اسلاید هفدهم

قدم زدن با پای صاف (بدون خم شدن زانو)

  • در این تمرین سه وضعیت وجود دراد:
  • وضعیت ۱: صاف بایستید. سپس بدون خم شدن زانو یا حتی مقدار بسیار کمی فلکشن زانو یا حرکت خیلی ناچیز پاشنه-پنجه، به طرف جلو راه بروید.
  • وضعیت ۲: تمرین را روی پنجه انجام دهید و پنجه را در پلنتار فلکشن (دور شدن پنجه پا از ساق پا) نگه دارید (بدون تماس پاشنه پا با زمین یا کف استخر).
  • وضعیت ۳: تمرین را روی پاشنه پا انجام دهید و پنجه را در دورسی فلکشن (نزدیک شدن پنجه پا به ساق پا) نگه دراید (بدون تماس پنجه با کف استخر).

اسلاید هجدهم

پارو زدن درآب کم عمق

  • – باید در بخشی از قسمت کم عمق استخر راه بروید که کمی از ناحیه کمر به بالای شما بیرون از آب باشد.
  • – حرکت باید فقط در عرض استخر انجام شود.
  • – یک دست و یک پای مخالف باید سمت جلو قرار گرفته و پا و دست مقابل آن در سمت عقب.
  • – دست‌ها باید مثل پارو، کشیده شده و یک دست کاملا به سمت جلو و دیگری به سمت عقب باشد تا درحین راه رفتن، مثل پارو زدن تعادل شما را در آب حفظ کنند.
  • – راه بروید. درست مانند زمانی که بیرون از آب درحال پیاده‌روی هستید. برای اینکه تعادل‌تان بیشتر و بهتر حفظ شود، از حرکت‌ دست‌ها به خوبی استفاده کرده و مانند پارو آنها را در آب حرکت دهید. دست‌ها فقط باید در مقطعی از حرکت از بازو خم شوند.

اسلاید نوزدهم

• پاروری تخته‌ای

  • – در قسمت کم عمق استخر بایستید. بهتر است کفش مناسب ایروبیک در آب بپوشید تا پاها مقاومت و استحکام کافی در حین حرکت را داشته باشند.
  • – پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید.
  • – اکنون با دو دست،‌ به شکلی که توضیح داده می‌شود،‌تخته ابری را در دست بگیرید. به این ترتیب که دست راست را کاملا بکشید و تخته را باز کرده و دست را بین دو بخش تخته قرار دهید. با دست دیگر بخش انتهای تخته را بگیرید.
  • – اکنون با تمام قدرت با کمک تخت ابری آب را به سمت مخالف دستی که دراز کرده و تخته را بین آن قرار داده‌اید بکشید.
  • – این حرکت را بین ۱۲ تا ۱۵ بار با هر دست انجام دهید.

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت ورزش در آب را به قیمت ۱۴۹۰۰ تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: ۰۹۳۸۲۳۳۳۰۷۰ با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.




فرستادن دیدگاه

رشته تحصیلی

تازه ترین مطالب

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت