من سهند هستم! من حرفه ای ترین قالب فروشگاهی ایرانی هستم ! میتونی منو امتحان کنی به امتحانش می ارزه...

خرید قالب سهــند

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

24 نوامبر 2021
0 دیدگاه

مصرف بهینه مواد مغذی قبل از ورزش نه تنها به در به حداکثر رساندن عملکرد کمک می کند بلکه آسیب عضلانی را نیز به حداقل می رساند. به گزارش هلث لاین، در اینجا هر آنچه در مورد تغذیه قبل از تمرین باید بدانید آورده شده است… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت تغذیه قبل از ورزش و مسابقه دنبال نمایید. این فایل شامل 23 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت تغذیه قبل از ورزش و مسابقه

مشخصات فایل تغذیه قبل از ورزش و مسابقه

عنوان: تغذیه قبل از ورزش و مسابقه
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 23
حجم فایل :  5,52 مگابایت

بخشی از پاورپوینت تغذیه قبل از ورزش و مسابقه را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

اسلاید سوم

مقدمه

مصرف بهینه مواد مغذی قبل از ورزش نه تنها به در به حداکثر رساندن عملکرد کمک می کند بلکه آسیب عضلانی را نیز به حداقل می رساند. به گزارش هلث لاین، در اینجا هر آنچه در مورد تغذیه قبل از تمرین باید بدانید آورده شده است.

سوخت رسانی به بدن با مواد مغذی مناسب قبل از ورزش به دریافت انرژی و قدرت لازم برای عملکرد بهتر کمک می کند. هر عنصر مغذی قبل از تمرین نقش خاصی برعهده دارد. با این حال، نسبت مصرف به افراد و نوع ورزش بستگی دارد.

 

اسلاید چهارم

کربوهیدرات

عضلات از گلوکز موجود در کربوهیدرات ها برای تامین سوخت استفاده می کنند. گلیکوژن روشی است که بدن گلوکز را به طور عمده در کبد و عضلات پردازش و ذخیره می کند.

برای ورزش های کوتاه مدت با شدت بالا ذخیره گلیکوژن منبع اصلی انرژی عضلات است، اما برای ورزش های طولانی تر میزان استفاده از کربوهیدرات ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد شامل شدت، نوع آموزش و رژیم غذایی کلی است. ذخایر گلیکوژن عضلات محدود است.

مطالعات به طور مداوم نشان می دهد کربوهیدرات ها ذخیره گلیکوژن و استفاده را افزایش می دهند در حالی که اکسیداسیون کربوهیدرات را در طول ورزش تقویت می کنند. بارگیری کربوهیدرات شامل مصرف یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا برای یک تا 7 روز است ، یک روش شناخته شده برای به حداکثر رساندن ذخایر گلیکوژن است.

 

فهرست مطالب پاورپوینت تغذیه قبل از ورزش و مسابقه, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • مقدمه
  • کربوهیدرات
  • پروتئین
  • چربی
  • زمان غذا قبل از تمرین مهم است
  • چند نمونه از وعده های غذایی قبل از تمرین
  • کراتین
  • کافئین
  • آمینو اسید شاخه دار (BCAA)
  • بتا آلانین
  • چند ماده مغذی مکمل های قبل از ورزش
  • چند ماده مغذی مکمل های قبل از ورزش
  • تأثیرغذاهای قبل از مسابقه  بر کارآیی ورزشکار
  • آیا تغذیه قبل از مسابقات برای همه ورزشکاران یکسان است؟
  •  زمان مصرف غذای پیش از مسابقه
  • بهترین برنامه غذایی مناسب  براي ورزشهاي صبح و عصربرای ورزشکار
  • منابع

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت تغذیه قبل از ورزش و مسابقه را به قیمت 25900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

[zarinpalpaiddownloads id=”2341″]

فراپروژه

فراپروژه

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.