0
0

دانلود تحقیق پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب

668 بازدید

شركت سهامي عام نمونه (در شرف تأسيس) طراحي سيستم اطلاعاتي خود را به ما واگذار مي‌نمايد و از ما خواسته مي‌شود كه با توجه به طبيعت فعاليت شركت موردنظر (شركت در زمينه توليد و فروش فرش ماشيني به فعاليت خواهد پرداخت) و حجم معاملات مختلف، تعداد كارمندان و … پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در تحقیق پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب دنبال نمایید. این فایل شامل 57 صفحه و در قالب word ارائه شده است.

تحقیق پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب

 

 

مشخصات فایل پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب

عنوان: پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 57
حجم فایل : 48 کیلوبایت

بخشی از  تحقیق پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

اهداف شرکت
تامین آب شرب ، کشاورزی و صنعتی
انجام مطالعات برای شناخت ، توسعه و بهره برداری از منابع آب و انرژی برق آبی.
اجرای طرحهای سدهای مخزنی و انحرافی ، شبکه های آبیاری و زهکشی ، طرحهای تامین آب و آبرسانی شهری، اجرای طرحهای تغذیه مصنوعی.
انتقال آب به بخشهای مختلف مصرف ، شبکه های آبیاری و زهکشی ، آبرسانی به شهرها و صنایع ، پایداری و ایمنی سدها ، مهندسی رودخانه ها و سواحل ، کنترل سیلاب ، تغذیه مصنوعی و تولید انرژی برق آبی.
بهره برداری و نگهداری از تاسیسات و سازه های تامین آب و انتقال آب.
بهره برداری از منابع آب در چار چوب سیاستها، ضوابط و برنامه های مصوب وزارت نیرو .
جلب مشارکتهای مردمی و بخش غیر دولتی در اجرای توسعه منابع آب و شبکه های آبیاری و زهکشی ، آبرسانی به صنایع و شهرها، مهندسی رودخانه ها و سواحل ، انرژی برق آبی و بهره برداری و نگهداری از تاسیسات و سازه های آبی وبرق آبی .
مطالعات پایه و حفاظت کمی و کیفی و نظارت بر بهره برداری از منابع آب ، واگذاری اشتراک به متقاضیان بر اساس تعرفه های مربوطه

طراحي سيستم حسابداري شرکت سهامی آب

الف) نحوه پردازش اطلاعات

با توجه به محاسن استفاده از كامپيوترها در سيستم حسابداري (پايين آ‌مدن هزينه پردازش اطلاعات، پردازش سريع، به موقع بودن گزارشها، صحت زياد و …) نحوه پردازش اطلاعات در اين سيستم با استفاده از نرم‌افزارهاي تهيه شده جهت سيستم بر اساس سيستم كامپيوتري طراحي گرديده است (پردازش كامپيوتري تركيبي از افراد، ماشين، برنامه‌ها و رويه‌هاي است كه براي كارآيي و اثربخشي سيستم حسابداري طراحي گرديده است)

همانطور كه مي‌دانيم در هر سيستم حسابداري و به منظور اعمال كنترلهاي داخلي لازم و يا مثلاً وارد كردن ارقام و ثبتها در دفاتر روزنامه و كل (كه از سوي مراجع ذي‌صلاح پلمپ بوده) و يا پرنمودن و تكميل اظهارنامه مالياتي و … بايد از سيستم دستي در كنار سيستم اصلي پردازش اطلاعات استفاده كرد.

 

 

 

 

در صورت تمایل شما می توانید تحقیق پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب را به قیمت 6900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://faraproje.ir/?p=3272
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود تحقیق پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.