0
0

دانلود پاورپوینت تمرین برای ورزش و اجرا

659 بازدید

فرایند تمرین موجب بهبود وضعیت آمادگی و اجراهای ورزشی می شود. تمرین با مجموعه فعالیت های سازمان یافتهای مربوط است که به بهبود با سازگاری ساختمان و عملکرد منجر می شود. با توجه به کیفیت تمرین و فاصله جلسات تمرین پیشرفت های… پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت تمرین برای ورزش و اجرا دنبال نمایید. این فایل شامل 21 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت تمرین برای ورزش و اجرا

مشخصات فایل تمرین برای ورزش و اجرا

عنوان: تمرین برای ورزش و اجرا
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 21
حجم فایل :  1,11 مگابایت

بخشی از پاورپوینت تمرین برای ورزش و اجرا را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

تعریف آمادگی و تمرین

  • فرایند تمرین موجب بهبود وضعیت آمادگی و اجراهای ورزشی می شود. تمرین با مجموعه فعالیت های سازمان یافتهای مربوط است که به بهبود با سازگاری ساختمان و عملکرد منجر می شود. با توجه به کیفیت تمرین و فاصله جلسات تمرین پیشرفت های ناشی از تمرین شکل می گیرد و تداوم می یابد. در نتیجه تحمل فعالیت بیشتر می شود. در بیشتر موارد، بیشتر شدن تحمل فعالیت موجب بهبود اجرای آن می شود در سراسر این متن، تداوم سازگاری های تمرین را ساز گاری های طولانی می نامیم.
  • تعریف واژة آمادگی دشوارتر است. آمادگی با تعدادی از اجزای تشکیل دهنده، شامل استقامت قلبی تنفسی، استقامت عضلاني، قدرت عضلانی، توان عضلانی، انعطاف پذیری، ترکیب بدن و خصوصیات هیجانی با روانی مربوط است. معمولا واژه آمادگی برای توصیف اجزای تشکیل دهنده و کارکرد عضلانی به کار می رود، چه اجزای استقامتی، قدرتی و چه اجزای توانی. بنابراین، ورزشکار ممکن است توجه خود را به تمرین پک با تعدادی از این اجزای تشکیل دهنده به منظور بهتر کردن اجرای فعالیت معطوف کند. همان گونه که توضیح داده خواهد شد، واژه آمادگی معانی متفاوتی برای مردم و ورزشکاران دارد.

اصول اساسی و اصطلاحات تمرین

  • بهینه کردن تمرین نیاز به دانستن اصولی مانند ویژگی، اضافه بار، پیشرفت، کاهش زمان برگشت، کم کردن تمرین، برگشت پذیری، پی تمرینی و بیش تمرینی دارد. به علاوه شناخت انواع برنامه های ویژه تمرینی نیز مورد نیاز است.

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت تمرین برای ورزش و اجرا را به قیمت 11000 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=6497
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت تمرین برای ورزش و اجرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.