0
0

دانلود پاورپوینت اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی

669 بازدید

عملکرد طبیعی دستگاه ریوی این است که بدن را قادر می کند اکسیژن کافی بگیرد و دی اکسید کربن را از بدن خارج کند. البته عملکرد این دستگاه در بعضی از افراد، ضعیف و نارساست و باعث ایجاد اختلالاتی در انتقال اکسیژن خون و نیز باعث …پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی دنبال نمایید. این فایل شامل 22 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

 پاورپوینت اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی

مشخصات فایل اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی

عنوان: اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 22
حجم فایل :  1,54 مگابایت

بخشی از پاورپوینت اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

نظری اجمالی بر آزمون عملکرد دستگاه ریوی

در جدولی که در اسلاید بعدی نمایش داده شده است،چند آزمون عملکرد دستگاه ریوی و معیارهایی برای اندازه گیری فهرست شده است آزمون عملکرد دستگاه ریوی در اهداف گوناگون اجرا می شود برای مثال آزمون هایی در بیمارستان ها و درمانگاه ها به منظور ارزیابی آسیب دیدگی ریوی ناشي از استعمال دخانیات با دیگر آلاینده های تشخیص شدت آسم یا اثر دارو ها انجام می شود. آزمون هایی در آزمایشگاه های فیزیولوژی ورزش ممکن است بخشی از مجموعه آزمون های کلی آمادگی و سلامتی باشد که معمولا به منظور ارزیابی عملکرد ریه ها نسبت به آسیب دیدگی ریوی احتمالی (برای مثال هواگرفتگی)یا شکل دادن ارزیابی ترکیب بدن در اندازه گیری حجم باقیمانده استفاده می شود. این مسئله همچنین در اجرای آزمون های عملکرد دستگاه ریوی و به هنگام اجرای تحقیقات انتقال اکسیژن در زمان فعالیت یا اجرای آن مهم است.

آزمون عملکرد دستگاه ریوی:  تجهیزات و روش ها

uتجهیزات آزمون عملکرد دستگاه ریوی طی قرن گذشته بسیار پیچیده شده است. تجهیزات مورد استفاده برای آزمون عملکرد دستگاه ریوي ممكن است برای ابزار قابل حملی که میزان های جریان هوا را اندازه می گیرد کمتراز ۱۰۰ دلار، و برای حجم سنج های کل بدن با دستگاه های كامپیوتری اندازه گیری حجم ریه و جریان هوا بیش از 20.000 دلار، هزینه دربر داشته باشد.

فهرست مطالب پاورپوینت اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی
  • نظری اجمالی بر آزمون عملکرد دستگاه ریوی
  • آزمون عملکرد دستگاه ریوی:  تجهیزات و روش ها
  • اسپیرومتر حجم جا به جا شده
  • دستگاه تنفس سنج نوع دمي
  • دستگاه های تنفس سنج حساس به میزان جریان
  •  دریچه های تنفسی
  • اکسیژن سنجی
  • تحلیل کننده های گاز و ابزار متابولیکی
  • دستورالعمل برنامه ریزی پیش آزمون
  • تهويه دقیقه ای
  • تهویه حبابچه ای

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی را به قیمت 11900 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=6267
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت اندازه گیری عملکرد دستگاه ریوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.