0
0

دانلود پاورپوینت آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها

725 بازدید

هدف از این فصل آشنایی دانشجو با ویژگی های انواع ساختمان کتابخانه ها ويژه کتابخانه های ایران است. دانشجویان باید ضمن شناخت انواع ساختمان کتابخانه های ایران، شرایط و ویژگی های لازم برای طراحی و تأسیس کتابخانه ها را بشناسند…پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب مفید و ارزشمند را در پاورپوینت آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها دنبال نمایید. این فایل شامل 28 اسلاید و در قالب powerpoint ارائه شده است.

پاورپوینت آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها

مشخصات فایل آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها

عنوان: آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها
فرمت فایل : powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 28
حجم فایل :  4,43 مگابایت

بخشی از پاورپوینت آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

ویژگی های ساختمان انواع کتابخانه

uعلی رغم اینکه همه مراکز آموزشي شامل مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان باید دارای کتابخانه های مناسب و مجهز برای ارائه خدمات و در اختیار قرار دادن منابع مختلف به دانش آموزان باشد ولی در بسیاری از مدارس این مهم به فراموشی سپرده شده است. یکی از ضروریات کتابخانه های آموزشی وجود کتابداران متخصص و دانشگاهی است که با نیازهای کتابخانه آشنا باشند و امکانات مناسب از جمله ساختمان و محل کتابخانه را تعیین و شرایط استفاده بهینه را برای دانش آموزان فراهم آورند. ولی استخدام کتابدار در ساختار سازمانی مدارس آموزش و پرورش ایران پیش بینی نشده است و در نتیجه کتابخانه های بسیار محدود مدارس توسط آموزگاران و دبیران داوطلب و عمدتا با همکاری دانش آموزان اداره می شود.

ساختمان کتابخانه های عمومی

uبه طور کلی می توان گفت تأسیس کتابخانه های عمومی و توجه به طراحی و ساخت ساختمان کتابخانه های مجلل باید جزو اولویت های فرهنگی یک جامعه باشد. وجود کتابخانه های مجهز، مجلل و باشکوه در یک کشور نشان از توجه مسئولین آن جامعه به ارزش ها و فعالیت های فرهنگی دارد. تعداد کتابخانه های عمومی همانند دیگر مراکز فرهنگی و هنری مانند سینما و تئاتر باید در یک شهر چشمگیر باشند. هیچ شهروندی نباید بخاطر استفاده از کتابخانه عمومی وقت و هزینه رفت و آمد زیادی را صرف کند. بنابراین با توجه به وسعت هرشهر، تعداد کتابخانه های مورد نیاز باید پیش بینی و ساخته شود…

فهرست مطالب پاورپوینت آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها, در ادامه قابل مشاهده می باشد.

  • هدفهای کلی
  • هدفهای رفتاری
  • ویژگی های ساختمان انواع کتابخانه
  • ساختمان کتابخانه های عمومی
  • ساختمان کتابخانه ملی
  • ساختمان کتابخانه های مساجد
  • ساختمان کتابخانه های دانشگاهی
  • ساختمان کتابخانه های آموزشگاهی
  • ساختمان کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • ساختمان کتابخانه های تخصصی، بیمارستانی و غیره
  • ساختمان کتابخانه های مدارس و حوزه های علمیه و مکانهای مذهبی و مقدس

 

 

در صورت تمایل شما می توانید پاورپوینت آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها را به قیمت 10000 تومان از سایت فراپروژه دانلود نمایید. اگر در هر کدام از مراحل خرید یا دانلود با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید از طریق آدرس contact-us@faraproje.ir و یا ارسال پیامک به شماره: 09382333070 با ما در تماس باشید. با اطمینان از وب سایت فراپروژه خرید کنید، زیرا پشتیبانی سایت همیشه همراه شماست.

آیا این مطلب را می پسندید؟
http://faraproje.ir/?p=6199
اشتراک گذاری:
فراپروژه
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود پاورپوینت آشنایی با ساختمان انواع کتابخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.